Bamseklemmer Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Har en liten nisje å gang, det dreier seg om homeparty for sexleketøy. Det funke nesten som tupperware. Der det er kvantumsrabatt, høy kvalitet og god garanti, gaver til vertskap etc... Hvordan har en mann blitt mottatt av kvinner som foredragholder og selger? Vil det ikke fungere? si gjerne hvorfor på en saklig måte, takk...
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Det kommer an på. Er han slibrig og forventer å ligge med oss? Nei takk. Er han motsatt så har jeg ikke noe imot det🤗 Anonymkode: 94334...91c 2
Bamseklemmer Skrevet 31. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på. Er han slibrig og forventer å ligge med oss? Nei takk. Er han motsatt så har jeg ikke noe imot det🤗 Anonymkode: 94334...91c Takk for ærlig svar, nei da tror jeg butikken og konseptet går dårlig. Jeg er seriøs med mine hensikter, men det er lov å ha det litt gøy også da. Jeg var forrige uke på et slikt party, og hun som holdt partyet lurte på om ikke jeg kunne tenkt meg å begynne... Jeg får opplæring da, så hun skal være med å rettleie meg... Det som jeg liker er at vi kan diskutere åpent og ærlig på hva vi liker, uten at det skal føles flaut. Hun brukte litt humor for å bryte isen på partyet, da kom latteren og bestillingene inn... 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 7 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Takk for ærlig svar, nei da tror jeg butikken og konseptet går dårlig. Jeg er seriøs med mine hensikter, men det er lov å ha det litt gøy også da. Jeg var forrige uke på et slikt party, og hun som holdt partyet lurte på om ikke jeg kunne tenkt meg å begynne... Jeg får opplæring da, så hun skal være med å rettleie meg... Det som jeg liker er at vi kan diskutere åpent og ærlig på hva vi liker, uten at det skal føles flaut. Hun brukte litt humor for å bryte isen på partyet, da kom latteren og bestillingene inn... Da høres det ut som noe jeg ikke ville hatt noe imot ihvertfall. 😃👍 Anonymkode: 94334...91c 1
Blue81 Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 Tror jeg hadde syntes det var mer interessant enn de dildopartyene jeg har vært på med damer som holder de. Så lenge du holder deg saklig og med et glimt i øyet,så tror jeg mange hadde likt et mannlig perspektiv på varene som selges🙂 1
GammelKaktus Skrevet 31. juli 2020 #6 Skrevet 31. juli 2020 Jeg tror at om du oppfører deg ok er sjarmerende så kan det gå ganske så greit. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #7 Skrevet 31. juli 2020 Hvis du tilbyr deg å hjelpe i enhver situasjon, så vil jeg anbefale mot det. Anonymkode: 97cde...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #8 Skrevet 31. juli 2020 Jeg foretrekker ordentlig sex foran sexleketøy. Heller en mann ekstra enn en dildo, og gud forby vibrator. Anonymkode: 91770...ae4
Bamseklemmer Skrevet 31. juli 2020 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du tilbyr deg å hjelpe i enhver situasjon, så vil jeg anbefale mot det. Anonymkode: 97cde...8cd Nei, jeg skal ikke det, og det er strengt forbudt ihht kontrakten og etikken til firmaet jeg selger fra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå