AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #21 Skrevet 31. juli 2020 Alltid det samme oppgulpet - munnbind er uhygienisk bla bla bla. Ja, gjerne for deg selv, men dersom alle bruker det så beskytter det andre fra de som ikke gidder/rekker å dekke seg til når de hoster og nyser. Ser en sånn person flere ganger til dagen. Da vil partiklene deres ikke spres ut i luften. Når det er sagt så er det ikke rocket science å klare å bruke det korrekt. Folk er ikke så uhygieniske som det alle alltid sier i denne debatten. Anonymkode: d37d2...ab3 2
Den Sagnomsuste Skrevet 31. juli 2020 #22 Skrevet 31. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi burde kanskje ikke bruke sikkerhetssele i bil også? Jeg mener, skulle man være riktig uheldig å kjøre utfor ut i et vann, så kan man jo bli tvinnet fast i selen slik at man drukner. La oss bare fokusere på den delen, og hoppe glatt over alle fordelene. Munnbind kommer her også. Vi har bare litt treige myndigheter som gjerne er de siste til å skjønne tegninga. Anonymkode: abe6a...e94 Ikke de aller siste da heldigvis Svenskene er jo enda verre!
Den Sagnomsuste Skrevet 31. juli 2020 #23 Skrevet 31. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alltid det samme oppgulpet - munnbind er uhygienisk bla bla bla. Ja, gjerne for deg selv, men dersom alle bruker det så beskytter det andre fra de som ikke gidder/rekker å dekke seg til når de hoster og nyser. Ser en sånn person flere ganger til dagen. Da vil partiklene deres ikke spres ut i luften. Når det er sagt så er det ikke rocket science å klare å bruke det korrekt. Folk er ikke så uhygieniske som det alle alltid sier i denne debatten. Anonymkode: d37d2...ab3 Dessuten kan vi jo gå til innkjøp av 10 stk i stoff. På den måten kan vi rullere bruken Grunnen til at mange går med munnbind på haka beror på gradestokken utenfor. Når det er 35 grader celsius i Madrid orker ikke folk å gå nedover gata med munnbind på, og det forstår jeg VELDIG godt! Når gradestokken i Oslo viser 7 grader celsius i oktober er ikke dette noe problem i det hele tatt! Man kan ikke overføre sommerproblematikk til høst og vinterhalvåret, det blir uærlig argumentasjon. Faktisk så ser jeg frem til å kunne bære maske i januar. På de kaldeste dagene har jeg fryst trynet av meg tidligere! Hvis det er 10 minus grader og vind så varmer lua hodet mitt, men trynet er alltid veldig kaldt! Maske vil motvirke dette tror jeg! 1
Fremhevede innlegg