AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Hei, er litt ute etter hva dere tenker om dette. Jeg har vært sammen med kjæresten min nå i 4 år. Kjæresten min har en søster som var sammen med en som selger dop. Dette vet jeg fordi han har vært åpen om det, og jeg og kjæresten min røyker hasj en sjelden gang for kosen sin skyld. For et år siden så gjorde søsteren til kjæresten min det slutt med typen sin. Og etter det har blitt slutt mellom de to har han gått i rundt å slengt dritt om eksen sin til andre. Han har også sendt meg noen meldinger om hun som jeg har ignorert. Helt til siste meldingen der han sa at han ikke håpte at min kjæreste var like horete som lillesøsteren. Jeg kjente at jeg da fikk nok å begynte å svare han på en frekk måte der jeg satt han på plass. Jeg fortalte han rett ut at det var han som var problemet og at jeg forstod veldig godt at hun gjorde det slutt med han. Dette ble ikke tatt godt i mot, men jeg står opp for kjæresten min og søsteren hennes. Og han kunne fortelle meg at jeg ikke burde være veldig høy i hatten neste gang jeg møtte på han... Så etter et par mnd så traff jeg tilfeldigvis han på gaten etter jeg hadde vært på byen en tur. Og så stor og tøff som han var så fløy han på meg. Det hele endte med at jeg banket han opp, og som takk for det hele så robbet jeg han for penger som jeg vet at han alltid bærer med seg rundt fordi han selger. Ikke store summen, men rundt 5 tusen kroner. hva tenker dere her inne? Burde jeg droppet å stjelt pengene, eller var den fin lekse han lærte? Har ikke hørt noe fra han, men regner med det kommer til å bli trøbbel om jeg møter han og flere av hans venner samtidig. Men det er ikke noe jeg bekymrer meg nevneverdig over. Anonymkode: 4d7b2...a47
Hr. Aktiv Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Å banke ham var jo dumt egentlig. Det hadde jo holdt å legge ham i bakken og fortelle at nå gir du deg før du får vondt. Som oftest funker det greit. Veldig skjelden de reiser seg for ny kamp. Å stjele pengene synes jeg er dumt uansett. Hvorfor gjorde du det?
jabx Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Greit å banke opp for å beskytte seg selv, men å ta pengene var ikke greit.
Bunuel Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 Jeg skulle skjære brødskive, men valgte å skjære av meg øret heller. Var det dumt? 1
Støvsugerør Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 Kan være lurt å ha et ess i ermet hvis du skal et sted det er stor sjangse for å møte han igjen.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #6 Skrevet 31. juli 2020 Jeg forstår at du gjorde det. Fort gjort å gjøre noe sånt når sinnet tar over. Men lurt var det vel neppe... Helt, helt ærlig hadde jeg begynt å tenkt over om det er et annet sted jeg kunne tenkt meg å flytte. Anonymkode: baa1e...acf
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #7 Skrevet 31. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår at du gjorde det. Fort gjort å gjøre noe sånt når sinnet tar over. Men lurt var det vel neppe... Helt, helt ærlig hadde jeg begynt å tenkt over om det er et annet sted jeg kunne tenkt meg å flytte. Anonymkode: baa1e...acf Hehe, kommer ikke til å flytte på grunn av han, er heller ikke redd for å møte på han og hans kompiser. Ser jeg at jeg kommer til å få bank så klarer jeg fint å springe fra stedet. Også taler jeg en runde juling. Han har heller ikke nevnt noe om pengene. Så han forstod vel at det var som fortjent 😄 Anonymkode: 4d7b2...a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå