Trill Skrevet 13. juli 2005 #1 Del Skrevet 13. juli 2005 Har sett ei utrekkbar klesnor ein gang- men ana ikkje kor ein får kjøpe det. Skulle så gjerne hengt opp ei i garasjen- men eg syns det er så stygt med sånne som heng oppe heile tida.. Noken som veit kor en får kjøpe dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juli 2005 #2 Del Skrevet 13. juli 2005 Jernia har slike i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2005 #3 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg kjøpte min på nille for en tid tilbake. Mener også å ha sett på møbelbutikk som var litt stiligere enn den plast-tingen jeg kjøpte - men skal det være i garasjen, så spiller kanskje ikke det så stor rolle. Du kan forresten også sjekke ut sparkjøp eller obs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trill Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 14. juli 2005 Takk for svar begge to. Nille og Jernia har vi hvertfall her i bygda Skal kikke imårra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 14. juli 2005 #5 Del Skrevet 14. juli 2005 clas olsson ( skrives det slik?) Har sånne. Det følger med fire fester. Det vil si at du kan ha et sett ute og et sett inne. Når det begynner å regne tar du bare og løfter snora av festene ute og flyttersnora inn. Når du ikke bruker den skyver du den inn og det ser ut som sånn oppheng for en stor håndduk bare. Genialt. Tror bare du får det i hvitt. 7 stenger på rundt en meter hver når det er trekt ut. Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå