Gjest Blondie65 Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Helseminister Bent Høie sier at å bli sint og få folk til å skamme seg gir viruset bedre forutsetninger for å spre seg. Jeg tenker at dette er noe vi alle kan legge oss på hjertet.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Men vi på kg elsker å hate på? Hvertfall de trådene jeg har lest Anonymkode: b6ddf...8c5 6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Som politiker er han uansett nødt til å si det for å ikke miste stemmene fra de som blåser i å være forsiktige. Hvis ikke de hadde tatt så lett på smittefaren ville de fleste av dem ikke vært syke. Anonymkode: 10ca6...169 10
Loff77 Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 7 minutter siden, Blondie65 skrev: Helseminister Bent Høie sier at å bli sint og få folk til å skamme seg gir viruset bedre forutsetninger for å spre seg. Jeg tenker at dette er noe vi alle kan legge oss på hjertet. Huff så skuffende for hylekoret her inne da🤪 14
SoWhat? Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 (endret) Politisk pjatt kaller jeg det. Jeg er skikkelig forbannet på de som gir faen og har bla reist utenlands. Det er veldig mange smittetilfeller nå som har blitt smittet nettopp på reiser til utlandet. De er store egoister, og det syns jeg de kan få føle på. Hele Norge er ingen barnehage hvor folk skal bli forstått ihjel og strøket på hodet når de har gjort noe som er galt. Jeg hater ikke, det er milevis derfra. Men å bli forbannet har vi all verdens rett til. Nemlig Så kan Høie slutte å oppføre seg som en førskolelærer for voksne folk. Hallo! Dessuten tror jeg at han er redd for at dette fører til skiller og åpenlyst mer bråk. For han vet veldig godt at folk har rett til å bli forbannet. Husk at politikere er verdens beste skuespillere iblant da. Endret 31. juli 2020 av SoWhat? 20
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #6 Skrevet 31. juli 2020 Bent Høie er diplomasi i menneskeform. Husker da han og ektemannen var på Lindmo. Til og med ektemannen sa at han av og til ikke kunne forstå hvordan BH klarte å være så rolig og ta alt en gang til. Selv ville han ha filleristet folkene BH svarte rolig og diplomatisk. Jeg tenker at noen ganger er kanskje filleristing det eneste som virker. For lang lunte er ikke alltid så effektivt. Anonymkode: 4d408...e4d 13
SoWhat? Skrevet 31. juli 2020 #7 Skrevet 31. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bent Høie er diplomasi i menneskeform. Husker da han og ektemannen var på Lindmo. Til og med ektemannen sa at han av og til ikke kunne forstå hvordan BH klarte å være så rolig og ta alt en gang til. Selv ville han ha filleristet folkene BH svarte rolig og diplomatisk. Jeg tenker at noen ganger er kanskje filleristing det eneste som virker. For lang lunte er ikke alltid så effektivt. Anonymkode: 4d408...e4d Enig! Er lei av dullingen med voksne folk 7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #8 Skrevet 31. juli 2020 12 minutter siden, Blondie65 skrev: Helseminister Bent Høie sier at å bli sint og få folk til å skamme seg gir viruset bedre forutsetninger for å spre seg. Jeg tenker at dette er noe vi alle kan legge oss på hjertet. Det han sier er at han forstår at folk blir sinte på de som reiser, men er bekymret for at skam gjør at folk ikke tør å teste seg. Anonymkode: 91f8d...da4 15
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #9 Skrevet 31. juli 2020 Veldig diplomatisk. Om det kommer mer ut av kontroll må han nok bruke en strengere tone. Jeg synes jeg hører han: Jeg er ikke sint, men jeg er veldig skuffet av dere nå. Dere fikk frihet under ansvar, og dette er takken. Nå får dere to uker husarrest og må tenke etter hva dere har gjort feil. Anonymkode: c736d...8d6 9
SoWhat? Skrevet 31. juli 2020 #10 Skrevet 31. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det han sier er at han forstår at folk blir sinte på de som reiser, men er bekymret for at skam gjør at folk ikke tør å teste seg. Anonymkode: 91f8d...da4 Herregud! Så de drar utenlands og vil ikke teste seg heller. Så flott. Er det fuckings mulig til sånn feighet 8
Loff77 Skrevet 31. juli 2020 #11 Skrevet 31. juli 2020 7 minutter siden, SoWhat? skrev: Politisk pjatt kaller jeg det. Jeg er skikkelig forbannet på de som gir faen og har bla reist utenlands. Det er veldig mange smittetilfeller nå som har blitt smittet nettopp på reiser til utlandet. De er store egoister, og det syns jeg de kan få føle på. Hele Norge er ingen barnehage hvor folk skal bli forstått ihjel og strøket på hodet når de har gjort noe som er galt. Jeg hater ikke, det er milevis derfra. Men å bli forbannet har vi all verdens rett til. Nemlig Så kan Høie slutte å oppføre seg som en førskolelærer for voksne folk. Hallo! Dessuten tror jeg at han er redd for at dette fører til skiller og åpenlyst mer bråk. For han vet veldig godt at folk har rett til å bli forbannet. Husk at politikere er verdens beste skuespillere iblant da. Der var vi i gang ja, er det mulig😂😂 18
Loff77 Skrevet 31. juli 2020 #12 Skrevet 31. juli 2020 8 minutter siden, SoWhat? skrev: Politisk pjatt kaller jeg det. Jeg er skikkelig forbannet på de som gir faen og har bla reist utenlands. Det er veldig mange smittetilfeller nå som har blitt smittet nettopp på reiser til utlandet. De er store egoister, og det syns jeg de kan få føle på. Hele Norge er ingen barnehage hvor folk skal bli forstått ihjel og strøket på hodet når de har gjort noe som er galt. Jeg hater ikke, det er milevis derfra. Men å bli forbannet har vi all verdens rett til. Nemlig Så kan Høie slutte å oppføre seg som en førskolelærer for voksne folk. Hallo! Dessuten tror jeg at han er redd for at dette fører til skiller og åpenlyst mer bråk. For han vet veldig godt at folk har rett til å bli forbannet. Husk at politikere er verdens beste skuespillere iblant da. Føler du egentlig att dette sinne hjelper noe egentlig? 21
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #13 Skrevet 31. juli 2020 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Herregud! Så de drar utenlands og vil ikke teste seg heller. Så flott. Er det fuckings mulig til sånn feighet jeg sa ikke at det er sånn. Jeg sa at det er en bekymring, og det er derfor Høie er bekymret for at de som reiser blir påført skam. Anonymkode: 91f8d...da4 2
Gjest Blondie65 Skrevet 31. juli 2020 #14 Skrevet 31. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det han sier er at han forstår at folk blir sinte på de som reiser, men er bekymret for at skam gjør at folk ikke tør å teste seg. Anonymkode: 91f8d...da4 Jeg skjønner at det er det han mener. Samtidig har vi tråder her inne der folk ikke tør å fortelle at de skal ha ferie i et grønt land en gang fordi de da blir skjelt ut. Dette på tross av at det faktisk kan være gode grunner til å reise og at alle råd og pålegg blir fulgt. Jeg mener at vi må slutte med denne "skam deg" holdningen nettopp fordi det medfører at folk kanskje forverrer en situasjon fordi de ikke tør å bli testet av redsel for at testeapparatet skal se på dem som duster.
SoWhat? Skrevet 31. juli 2020 #15 Skrevet 31. juli 2020 3 minutter siden, Loff77 skrev: Der var vi i gang ja, er det mulig😂😂 Hvorfor syns du at det er morsomt egentlig? Har du et svar på det eller? 2
Gjest Blondie65 Skrevet 31. juli 2020 #16 Skrevet 31. juli 2020 4 minutter siden, SoWhat? skrev: Herregud! Så de drar utenlands og vil ikke teste seg heller. Så flott. Er det fuckings mulig til sånn feighet Ja det er faktisk mulig grunnet holdninger som dine. JEG står for det jeg mener, men noen - som kanskje har gjort noe dumt - velger muligens å tenke at det er verre å teste seg enn å la det være.
Gjest Blondie65 Skrevet 31. juli 2020 #17 Skrevet 31. juli 2020 3 minutter siden, Loff77 skrev: Føler du egentlig att dette sinne hjelper noe egentlig? Det hjelper i alle fall ikke mot de som ikke bryr seg om karantene regler og testing. Ikke hjelper det på blodtrykket heller.
Loff77 Skrevet 31. juli 2020 #18 Skrevet 31. juli 2020 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Hvorfor syns du at det er morsomt egentlig? Har du et svar på det eller? Må jo bare le av dere som sitter og er sinna og hater😀 Hva er poenget egentlig? Hjelper jo absolutt ingenting! Jeg gir vel f... i om folk reiser eller hva de gjør så lenge de følger reglene. Når det er åpnet opp for å reise så kommer jo folk til å gjøre det, har jo ikke jeg noe som helst med 17
SoWhat? Skrevet 31. juli 2020 #19 Skrevet 31. juli 2020 1 minutt siden, Blondie65 skrev: Jeg skjønner at det er det han mener. Samtidig har vi tråder her inne der folk ikke tør å fortelle at de skal ha ferie i et grønt land en gang fordi de da blir skjelt ut. Dette på tross av at det faktisk kan være gode grunner til å reise og at alle råd og pålegg blir fulgt. Jeg mener at vi må slutte med denne "skam deg" holdningen nettopp fordi det medfører at folk kanskje forverrer en situasjon fordi de ikke tør å bli testet av redsel for at testeapparatet skal se på dem som duster. Nei, jeg syns at det er helt fint med skam. Dette er voksne folk som faktisk kan dra med smitte hjem. Hvorfor skal de ikke skamme seg? Det er ikke barn som ikke vet bedre? Det har vært flere smittetilfeller fra såkalte grønne land. At noe er lovlig betyr ikke at en skal gjøre det. Nordmenn glemmer så ofte ordet "moral" Hæ? Liksom. "Hva er det??" Det gjelder ikke alle, det må jeg alltid poengtere. Det fins da vettuge folk. Tør ikke teste seg? Fyfader, maken til feighet. Voksne folk. 10
SoWhat? Skrevet 31. juli 2020 #20 Skrevet 31. juli 2020 (endret) 4 minutter siden, Blondie65 skrev: Ja det er faktisk mulig grunnet holdninger som dine. JEG står for det jeg mener, men noen - som kanskje har gjort noe dumt - velger muligens å tenke at det er verre å teste seg enn å la det være. Det har jeg overhodet ingen forståelse eller sympati for. Men en er utrolig flink til å stakkarsligjøre voksne folk her. Endret 31. juli 2020 av SoWhat? 7
Anbefalte innlegg