Gå til innhold

Ligge rett for å få orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har et litt flaut spørsmål 🙈 Både når jeg har sex og når jeg onanerer blir jeg nødt til å ligge med beina helt strakt ut for å oppnå orgasme. 

Det er litt upraktisk, og jeg skulle gjerne har forandret på det 😅 Noen andre som har hatt det på samme måte, eller er jeg helt sær? 

Anonymkode: cdb5c...6c0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen tips, ville bare si at jeg har det på akkurat samme måte.. Upraktisk!

Anonymkode: 927f0...e51

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Har et litt flaut spørsmål 🙈 Både når jeg har sex og når jeg onanerer blir jeg nødt til å ligge med beina helt strakt ut for å oppnå orgasme. 

Det er litt upraktisk, og jeg skulle gjerne har forandret på det 😅 Noen andre som har hatt det på samme måte, eller er jeg helt sær? 

Jeg klarer bare og runke meg selv til orgasme om jeg ligger strak, eller "ligger" i en stol. Grunnen er fordi man har lagt til en uvane som gjør at man bare klarer det på den måten, og om jeg skulle ha stått, så har det vært vanskeligere fordi jeg ikke er vant til det. Ser for meg at du kanskje har samme problemet.  Du er mere avslappet i den stillingen

Anonymkode: fa801...b65

Skrevet

Det er fullt mulig i andre stillinger også. 💜

Men det vi er kjent med, er det som fungerer best. Og når vi prøver noe nytt, så tar det litt tid før det fungerer. Så hvis du vil lære å få det til i flere stillinger, så må du nesten trene og godta noen nedturer. Det er forskjell på å trene og å teste...

Jeg kjenner at jeg ofte blir litt utålmodig når jeg er kjempelysten. Da vil jeg tilbake til det «gamle kjente» fordi jeg vet det virker og så får jeg samtidig bekreftet at det nye ikke fungerer. Så når jeg prøver noe nytt, må jeg derfor si til meg selv: «Nå skal jeg trene litt på dette og ikke ha noe mål om å komme.» Vanskelig, ja, men treningen pleier å lønne seg. 😊

• Liker 3
Skrevet

Legg fotene dine på skuldrene hans, pute under rompa, også hjelper du til selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må også det. Har aldri klart det uten strake bein. 

Anonymkode: c48d5...d36

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også sånn, og det er fordi jeg er avhengig av å kunne stramme muskulaturen i det området for å komme, noe jeg best klarer når jeg ligger. Er litt slitsomt, når man egentlig har god sex i andre stillinger, men må endre stilling for å komme. 

Anonymkode: 54a6f...eb4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også sånn. Strake bein, stramme alle musklene i beina og underlivet, og det er eneste måte å få orgasme på. Vært sånn i alle år, aldri vært i nærheten av orgasme i andre stillinger. Jeg er over 50.

Anonymkode: f9ce7...e24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke strake bein, men hvis jeg ligger på rygg må ryggen være bein😅 kan ikke være litt sånn hallveis på siden..🤔

Anonymkode: 54ead...cac

Skrevet

Dama er også sånn. Må ha strake bein, og helst samlet. Fint lite sannsynlig at hun kommer når vi knuller. Har knapt forekommet. Jævla upraktisk, og langt fra noen turn-on for min del. Men lite å gjøre med det. 

Skrevet

Dere kan prøve å ligge med hodet utenfor sengekanten, når hodet "fylles" med blod er det mye lettere å få orgasme... Det fungere i andre stillinger også der hodet "fylles"... Kan ikke du prøve dette @Fioljenta? jeg har gitt mange orgasmer av denne teknikken,, tilogmed de som sliter med orgasmen. 

Det som jeg tror er at hjernen mates med mere blod og jobber mere effektivt...For de som vet det, er jo hjernen som sender ut signalene til orgasmen. Jo mere innputt av berøring av erogene soner og fantasier, jo hardere blir ereksjonen og sjansen for orgasme..

Orgasme-problemer er mye forbundet med for dårlig på blodsirkulasjon.  Mange har sikkert merket seg at det går strømninger gjennom ryggsøylen i orgasmetidspunktet? det er lynraske impulser fra hjernen du kjemner. Og hvem har kurert hodepine med orgasme? da "åpnes" blodsirkulasjon og slipper ut trykket i hodet. Den samme effekten som å massere hodebunnen når du har hodepine. 

Jeg forlanger ikke at du prøver @Fioljenta, men det har vært bedre for andre kvinner å forstå det når det kommer fra en så hærlig og utforskende dame som deg😘

Skrevet
10 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Dere kan prøve å ligge med hodet utenfor sengekanten, når hodet "fylles" med blod er det mye lettere å få orgasme... Det fungere i andre stillinger også der hodet "fylles"... Kan ikke du prøve dette @Fioljenta?

Interessant teori. Jeg har nå googlet og jeg ser at flere er enige med deg, altså at det skal være enklere for henne å komme i misjonær med hodet over kanten. Litt merkelig fordi det visstnok strømmer mindre blod til hjernen under orgasme (ifølge MR-skanning). Deler av hjernen - f.eks. den logiske - stenger faktisk av under orgasmen.

Uansett, det skrives opp på «Må prøves»-listen min 💜

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Hei. 
Vei ikke om du er mann eller dame, men dette høres veldig kjent ut. 
Må strekke beina helt ut og spenne musklene for å klare å komme. Enten liggende flatt eller i en sånn liggestilling som i stresslessen med beina opp. 
Har klart å komme i dusjen, men da må jeg stå på tærne og stramme musklene i beina. 
Jeg har aldri klart å komme ved å være den aktive parten under samleie. Da kan jeg knulle i en time uten å være i nærheten av orgasme. Kun hvis jenta rir fort og jeg ligger på ryggen og strekker beina. og kun to jenter som har klart å ri lenge og hardt nok.

Eller må det suging og runking til for å få meg til å komme. 

Fordelen er jo at jeg kan holde på i en evigheter i senga. Bakdelen er at noen jenter sliter seg ut og gir opp. :P

Har ingen forklaring på det, men skal prøve med hodet over kanten på senga som Bamseklemmer skriver.  Det hjelper kanskje for oss menn også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det stort sett på den måten og. Har ved en par anledninger kommet når jeg har stått og onanert, men ikke så ofte.

Har også hørt at jeg går crazy om de f.eks blir slikka og blir løfta opp ved hoftene. Jeg vet ikke om det har noe med å være vektløs eller et eller annet... 

Anonymkode: a9dd5...400

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Du er ikke sær nei. Mange har en viss måte de må ligge på for å få orgasme. Jeg har min måte. Får aldri orgasme ved å ligge på rygg f.eks.

Anonymkode: 7646c...ac2

Skrevet

Jeg er på samme måte🙈 ganske frustrende egentlig da jeg ikke klarer å bli ordentlig penetrert og stimulere klitten samtidig for å komme. Ender som regel med at gutten må trekke seg ut slik at jeg kan «do my thing» 😂Men en ting som kan funke er omvendt misjonær, at jenta ligger oppå gutten og sånn sett stimulerer seg til orgasme, slikt sett kan det funke. Men det har det egentlig bare gjort med noen jeg stoler på som jeg har vært med lenge.🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...