Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #21 Del Skrevet 16. juli 2005 Guest skrev: Jeg ville ikke akseptert dette uten videre. For selvfølgelig øker det verdien på den leiligheten, men man forringer jo verdien på de andre. Det vil jo være en del av fellesarealet som er borte, og selvfølgelig vil det forringe verdien på de som ikke kan ta i bruk den verandaen. Så å bare kalle det for misunnelse blir for dumt, for jeg lurer på hvor mange som ville akseptert at en del av fellesarealet ble brukt på denne måten. Er det fellesareal, så er det det, og da kan ikke man bare bygge som en ønsker. Jeg hadde kranglet til jeg ble blå, for hvorfor skal enkelte ha egne fordeler som andre ikke har samme mulighet til. Er det felles så er det, og da kan en ikke bare ta seg frihet til å gjøre som man vil. Da får man kjøpe rekkehus eller lignende, der man har egen tomt. ← Det var dette jeg mente. Hagen er ikke sjeksjonert og vil heller ikke bli det. Hele problemet er jo at det er fellesareale, ikke tilhørende denne leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå