AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Hei alle mammaer! har en gutt på 4 mndr som sover veldig godt i bæresele på dagtid, evt må han bysses i søvn og legges ned, men sover da bare ca en halvtime om gangen. De to første månedene i livet sitt sov han veldig godt i vogna, eller overalt egentlig. Men nå er det slik at om vi skal trille tur sovner han nesten aldri, og som sagt, kun 30 min i gangen, selv om vi triller. begynner å bli tennelig lei av den bæreselen nå i denne varmen, men tyr til den likevel for at han skal få seg noen bedre soveøkter. så til spørsmålet; er det noen som har hatt det likens, og etterhvert fått poden til å like vogna bedre? Evt når skjedde dette, eller hva gjorde dere? vet det er et utviklingstrinn på gang nå som sikkert gjør at behovet for nærhet er stort, men håper likevel på håp i sikte! Mvh. Svettmama Anonymkode: fa2f2...dc7
Bjellesnelle Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Hei! mitt barn var også slik. Hun måtte bæres i bæresele eller bysses og så ligge oppå meg til hver lur. Hun sov greit i senga si på natten. Hun godtok ikke å ligge i vogn før ca 6 måneders alder, da vi kunne bytte til sittedelen. Hun måtte enda lengre enn dette bysses myyye for å sovne for kvelden. Kanskje til hun var 1,5 år ca. Det gikk over det og. Det er vanskelig å stå i slike ting når det pågår, men det går over! Jeg heier på deg!
iansak Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Vår første måtte bæres i sele hver søvn økt på dag tid frem til 10månder. Vi var heldig om hun godtok vognen en gang i uka.. ved 10 mnd løsnet det plutselig og hun sov i vogn siden.. så det varierer. Jeg hatet den bæringenog gjorde alt for å slippe men nå tenker jeg at det var det hun trengte av støtte og nærhet for å bli trygg så er verdt det når jeg ser tilbake på det. Men der var en vaaaarm sommer da hun måtte nærest hele tiden ☀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå