AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Bor med far de første 2 ukene før han flytter ut, ammer ikke, hvordan ordne med samvær? Anonymkode: a3cda...565
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Baby trenger mor mtp på amming. Bør vel treffes sammen i starten. Evt bo sammen om mulig. Greit å samarbeide litt. Senere er det greit å forsøke å få baby til å ta flaske så får kan delta litt mer og ha barnet litt alene. Anonymkode: 13ae8...3d2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Baby trenger mor mtp på amming. Bør vel treffes sammen i starten. Evt bo sammen om mulig. Greit å samarbeide litt. Senere er det greit å forsøke å få baby til å ta flaske så får kan delta litt mer og ha barnet litt alene. Anonymkode: 13ae8...3d2 Det blir veldig vanskelig å bo sammen slik situasjonen er nå. Pappan rømmer så fort ting blir litt vanskelig. Hittil har han kun hatt babyen på fanget om jeg må sove litt eller ta meg en dusj. Anonymkode: a3cda...565
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 Samvær skjer hos mor så lenge barnet fullammes. Når barnet begynner å få mer fast føde og ikke trenger puppen så mye pådagen så kan pappaen ha barnet alene noen timer. Også øke det mer og mer. Far bør komme jevnlig på samvær slik at babyen blir kjent med han og blir trygg på han. Dere må på mekling og da kommer nok fvk med litt veiledning også. Anonymkode: 90145...57e 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samvær skjer hos mor så lenge barnet fullammes. Når barnet begynner å få mer fast føde og ikke trenger puppen så mye pådagen så kan pappaen ha barnet alene noen timer. Også øke det mer og mer. Far bør komme jevnlig på samvær slik at babyen blir kjent med han og blir trygg på han. Dere må på mekling og da kommer nok fvk med litt veiledning også. Anonymkode: 90145...57e Jeg ammer ikke fra nå av, all produksjon har stoppet i alt stresset så babyen får flaske. Har det noe å si for samværet? Anonymkode: a3cda...565
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #6 Skrevet 31. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ammer ikke fra nå av, all produksjon har stoppet i alt stresset så babyen får flaske. Har det noe å si for samværet? Anonymkode: a3cda...565 Det burde ikke det. Nyfødte trenger mamma nesten 100%. Pappan kan vel gå en tur med bæretøy daglig f.eks? Finne en av duppene etterhvert det passer at han tar. Men de første 2-3 mnd før de får rutiner etc - bare å la pappa besøke og være tilstede og det får være ambisjonsnivået på samvær. Ikke ulike slik det blir selv når pappan bor i samme hjem egentlig. Han tar baby litt for å avlaste mor innimellom, men i hovedsak henger nyfødte på mamman sin. Så økes samvær gradvis antar jeg. Men vel så viktig at pappa er der ofte så baby er vant med at han er der og blir trygg på han. Anonymkode: 4846d...48c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå