Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #101 Skrevet 2. august 2005 Min avatar er et bilde av Alyssa Milano, egentlig bare fordi jeg syns hun er så utrolig pen..
Mette Skrevet 2. august 2005 #102 Skrevet 2. august 2005 (endret) Hu i Svingen, skulle bare rydde litt, for du hadde klart å få 9 like innlegg inn. Så klarte jeg kunststykke og fjerne alle istenden for å la et stå. Beklager. Remyline Moderator Endret 2. august 2005 av Remyline
Isola Skrevet 2. august 2005 #103 Skrevet 2. august 2005 Her har du min avatar! Ikke en spesiell histore bak den, men synes bare den er så søøøøt! Også er den litt som meg - som regel hoppende (glad og gal)!
Gjest Emera Skrevet 2. august 2005 #104 Skrevet 2. august 2005 Hu i Svingen, skulle bare rydde litt, for du hadde klart å få 9 like innlegg inn. Så klarte jeg kunststykke og fjerne alle istenden for å la et stå. Beklager. Remyline Moderator ← Ja, jeg måtte bare kommentere det... Lurer på hvordan det kunne skje?
Far til 2 Skrevet 3. august 2005 #105 Skrevet 3. august 2005 Min avatar er valgt fordi enkelte har en overbevisning om at fedre er noen dumme, late menn uten omsorgsevne
*CHOUCHOU* Skrevet 6. august 2005 #107 Skrevet 6. august 2005 ...Og jeg har en kàl med et lite dyr i....
Holly Hobbie Skrevet 10. august 2005 #109 Skrevet 10. august 2005 Faar ikke til aa legge inn avatar, jeg....fordi jeg ikke aner hva cookies er eller hvordan man sletter dem!
hecuba Skrevet 17. august 2005 #112 Skrevet 17. august 2005 Min avatar er ganske enkelt et lite bilde av meg.. Hadde nettopp fått nytt kamera og ville leke meg litt med det.. Dette er vel også et av de få bildene jeg er fornøyd med..
LilleBille Skrevet 17. august 2005 #113 Skrevet 17. august 2005 Faar ikke til aa legge inn avatar, jeg....fordi jeg ikke aner hva cookies er eller hvordan man sletter dem! ← På forumforsiden (et godt stykke nede) står det "Fjerne cookeis laget i dette forumet" .. da forsvinner hvertfall det som er lagret her..
Thomasine Skrevet 18. august 2005 #114 Skrevet 18. august 2005 (endret) Yingyang - rett og slett for at livet er en balansegang. Jeg føler meg noen ganger slik (lys! ) og andre ganger slik ( mørk! ). ...og det gjør vi vel alle ... Endret 18. august 2005 av Thomasine
Gjest Meteora Skrevet 18. august 2005 #115 Skrevet 18. august 2005 Min avatar er Totoro, en japansk tegneseriefigur. Bare fordi han er søt Og litt rar, som meg?!
Cronos Skrevet 19. august 2005 #116 Skrevet 19. august 2005 Min avatar er et bilde av Alyssa Milano, egentlig bare fordi jeg syns hun er så utrolig pen.. ← Enig! Hun er/var digg! Vel, vel. Min er to som vil ut.
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2005 #117 Skrevet 19. august 2005 I det gammle forumet hadde jeg en søt, liten blå bjørn. Den forsvant i flyttinga, men jeg oppdaget den til min store glede i går kveld. Klarte så klart ikke å få den inn som avatar, uansett hva jeg prøvde - og til min store sorg så jeg at en annen hadde kidnappet den i nattens mulm og mørke... Så nå har jeg funnet en annen avatar som passer fint til dagens humør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå