Gå til innhold

Prestanter din avatar

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Min avatar er et bilde av Alyssa Milano, egentlig bare fordi jeg syns hun er så utrolig pen.. :)

Skrevet (endret)

Hu i Svingen, skulle bare rydde litt, for du hadde klart å få 9 like innlegg inn. Så klarte jeg kunststykke og fjerne alle istenden for å la et stå. Beklager. Remyline Moderator

Endret av Remyline
Skrevet

Her har du min avatar! :)

Ikke en spesiell histore bak den, men synes bare den er så søøøøt! :)

Også er den litt som meg - som regel hoppende (glad og gal)! :ler:

Skrevet
Hu i Svingen, skulle bare rydde litt, for du hadde klart å få 9 like innlegg inn. Så klarte jeg kunststykke og fjerne alle istenden for å la et stå. Beklager. Remyline Moderator

Ja, jeg måtte bare kommentere det... Lurer på hvordan det kunne skje? :ler:

Skrevet

Min avatar er valgt fordi enkelte har en overbevisning om at fedre er noen dumme, late menn uten omsorgsevne :ler:

Skrevet

Valget falt på kafka uten særlig baktanke :)

Skrevet

...Og jeg har en kàl med et lite dyr i.... :sjenert:

Skrevet

Prøver igjen... Det er bilde av meg :)

Skrevet

Faar ikke til aa legge inn avatar, jeg....fordi jeg ikke aner hva cookies er eller hvordan man sletter dem! :tristbla:

Skrevet

Min avatar er ganske enkelt et lite bilde av meg.. Hadde nettopp fått nytt kamera og ville leke meg litt med det.. Dette er vel også et av de få bildene jeg er fornøyd med.. :)

Skrevet
Faar ikke til aa legge inn avatar, jeg....fordi jeg ikke aner hva cookies er eller hvordan man sletter dem!  :tristbla:

På forumforsiden (et godt stykke nede) står det "Fjerne cookeis laget i dette forumet" .. da forsvinner hvertfall det som er lagret her..

Skrevet (endret)

Yingyang - rett og slett for at livet er en balansegang.

Jeg føler meg noen ganger slik (lys! :)) og andre ganger slik ( mørk! :sur: ).

...og det gjør vi vel alle ... ;)

Endret av Thomasine
Gjest Meteora
Skrevet

Min avatar er Totoro, en japansk tegneseriefigur.

Bare fordi han er søt :) Og litt rar, som meg?!

Annonse
Skrevet
Min avatar er et bilde av Alyssa Milano, egentlig bare fordi jeg syns hun er så utrolig pen.. :)

Enig! Hun er/var digg!

Vel, vel. Min er to som vil ut.

Skrevet

I det gammle forumet hadde jeg en søt, liten blå bjørn. Den forsvant i flyttinga, men jeg oppdaget den til min store glede i går kveld. Klarte så klart ikke å få den inn som avatar, uansett hva jeg prøvde :tristbla: - og til min store sorg så jeg at en annen hadde kidnappet den i nattens mulm og mørke...

Så nå har jeg funnet en annen avatar som passer fint til dagens humør :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...