Gå til innhold

Prestanter din avatar

Anbefalte innlegg

Gjest Vindelspev
Skrevet
Det er en krøllpelikan.

Tror jeg skal bli en Krøllpelikan neste gang. :)

Når jeg nå har bakgrunnsinfo ble bildet utrolig mye vakrere. For et øyeblikk!

Skrevet

Er det noen som vet om et sted på nettet hvor man kan lage avatarene mindre..?

(Litt off-topic, men... :sjenert: )

Skrevet
Når jeg nå har bakgrunnsinfo ble bildet utrolig mye vakrere. For et øyeblikk!

Var og fant meg ny dynamisk avatar, men tror jeg skal beholde pelikanen min. Den har liksom blitt "meg". :)

Skrevet

Jeg har et fly..

(tidligere et fly i solnedgang) fordi jeg liker å fly/reise og fordi jeg kasnkje er litt drømmende...(da flyr man av sted).. likte det gamle flyet mitt bedre men.,,

Gjest gjest1
Skrevet

Denne har jeg fordi han er alles bestevenn og alle får gode vibber av han :)

Gjest gjest1
Skrevet

Har hatt den samme avataren hele tiden og har til slutt blitt veldig glad i den. Har til og med sydd meg en nisselue til den slik at jeg kan pynte meg til jul :ler:

Syns den var så søt og blid, litt hoppende glad liksom, og blir alltid i godt humør når jeg ser den.

Skrevet

Min avatar blir jo kjip i forhold til de andre her...

Har tidligere hatt en hai, hunden min, en springende hund også meg selv...på bryllupsdagen min :)

Skrevet

Revejenta si må jo ha noe representativt å vise fram. He he! :sjarmor:

-viXen-

Gjest Xerox
Skrevet

Den var kul så jeg bare stjal den når jeg så den på et annet forum. Slemme meg..

Gjest Emera
Skrevet

Min avatar var egentlig ment til én enkelt anledning.

En gjest mente at vi som hadde bilde av andre enn oss selv i avataren måtte være bælstøgge i virkeligheten.

Så da la jeg inn et bilde av et kjent fjes som jeg etter sigende skal ligne på, slik at gjesten fikk vurdere selv. Jeg har ikke bilder av meg selv å legge ut (mangler bildebehandlingsprogram, blant annet).

Men siden har bildet bare blitt der...

Skrevet

Jeg liker Nasse, fikk en OleBrumm-stripe av en kamerat engang hvor det var tydelig at Nasse og jeg egentlig er litt like vimsete og rare. Jeg ligner ikke så mye på han ellers da ;) , men det ble nå Nasse når jeg skulle ha meg avatar for lenge siden. Vet ikke hva slags bilde folk får av meg på bakgrunn av figuren, er ikke så viktig egentlig. Kanskje på tide å bytte?

Skrevet

Vanligvis har jeg "flygende" noter. Mest fordi jeg elsker musikk og hører nesten alltid på musikk når jeg sitter her.

For øyeblikket er det et bilde av meg og mannen min på bryllupsdagen vår.

Gjest Emera
Skrevet
Jeg liker Nasse, fikk en OleBrumm-stripe av en kamerat engang hvor det var tydelig at Nasse og jeg egentlig er litt like vimsete og rare. Jeg ligner ikke så mye på han ellers da  ;) , men det ble nå Nasse når jeg skulle ha meg avatar for lenge siden.

Hm, slik har jeg aldri sett Nasse før... ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har bamsen i Levis- reklamen som gikk engang på nitti-tallet. Lurer på om jeg skal finne en ny...

Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

akkurat nå har jeg en slags enhjørninghesteting, syntes den var så søt

Skrevet (endret)

Som mangeåring kg-bruker, har jeg byttet mine avatarer titt og ofte. Den aller første var en karatejente i svart-hvitt, fordi jeg trener karate og elsker denne kampkunsten. Hadde denne avataren i mange år, men fant tilslutt ut at jeg ikke ville ha den lenger, så jeg byttet over tin et svart-hvitt avatar med Frank Sinatra i positur som speider oppover. Frank Sinatra valgte jeg fordi han er min favorittartist (og fordi jeg synes han var kjekk også :sjenert:). Hadde også tilhørende nisselue til denne avataren. Etter det byttet jeg til Meggie og Ralph, bilde fra Tornefuglene, som omfavner hverandre på stranden. Var inne i en Tornefuglene-periode, ble helt hektet da jeg kjøpte serien på dvd. Dessuten hadde jeg ikke noe i mot å se Richard Chamberlain naken. :sjarmor: Etter det fikk jeg avatar med Frank Sinatra, i farger, av bare profilen hans. Deretter byttet jeg til den jeg har nå, fordi det er av Frank Sinatra og fordi den virker sommerlig og glad. Dessuten har den blitt "min", ingen andre som har han i profilen sin. Det gjør at jeg føler meg litt særegen, samtidig som jeg får vist hva som opptar meg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Gjest Gjesta
Skrevet

Har ikke peiling på hva min avatar heter, men ungene visste det godt...... Syns bare han var kul, og hadde samme målbevisste gange som meg ;)

Skrevet
Har ikke peiling på hva min avatar heter, men ungene visste det godt...... Syns bare han var kul, og hadde samme målbevisste gange som meg ;)

Sonic - the supersonic hedgehog, er det ikke det da?

Søt er han, men jeg savner den avataren du hadde da jeg begynte her, av en eller annen jente - vet ikke hvem, men for meg er det den som er TEX...

Skrevet

Jeg har bilde av han som ble sendt på en kristenfundamentalistisk leir for å avhomses. Han har rørt ved hjertet til tusener av mennesker ved å stå frem og vise hvor forferdelig mange unge blir behandlet i USA i dag. Bare fordi de ikke er helt slik foreldrene ønsker.

Den gamle var av en av de characterene en kunne ta med seg i Baldurs gate. Syntes hun var kul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...