AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Har planer om å pusse opp stuemøblene mine, men klarer ikke å bestemme meg for farge bortsett fra at jeg vil ha lyst. Tror fargen på veggen heter egghvit. Har grå sofa. Forslag til hvilken farge jeg skal bruke, og når jeg først skal male - skal jeg bruke samme farge på alle møbler? Kan det hende at hvitt blir penest? Anonymkode: 47851...5ac
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Blir kanskje litt trist hvis både vegger og møbler er hvite? Eggehvit kan også se litt gul ut ved siden av andre hvittoner. Har du farger i hjemmet? Grå sofa, hvite vegger og hvite møbler høres litt trist ut. Anonymkode: 4f2f9...dfd
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Mørkeblå, matt maling? Anonymkode: 8be17...86b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mørkeblå, matt maling? Anonymkode: 8be17...86b Vil ikke ha noe mørkt.... Anonymkode: 47851...5ac
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir kanskje litt trist hvis både vegger og møbler er hvite? Eggehvit kan også se litt gul ut ved siden av andre hvittoner. Har du farger i hjemmet? Grå sofa, hvite vegger og hvite møbler høres litt trist ut. Anonymkode: 4f2f9...dfd Har gardiner og en del puter - og her har jeg litt farger. Og skal også ha opp litt bilder med farger (er ikke så lenge siden jeg flyttetinn.) Gardiner, puter og duker er jo en grei måte å få inn litt farger på. Anonymkode: 47851...5ac
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke ha noe mørkt.... Anonymkode: 47851...5ac Hva med farven "kalk". Det er en blanding av lys grå og beige, og den går til egghvit, dvs det blir ikke kræsj med varm/kald tone. Anonymkode: 8be17...86b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har gardiner og en del puter - og her har jeg litt farger. Og skal også ha opp litt bilder med farger (er ikke så lenge siden jeg flyttetinn.) Gardiner, puter og duker er jo en grei måte å få inn litt farger på. Anonymkode: 47851...5ac Har planer om å bruke en kontrastfarge på detaljer på skapet og framskapet for å få inn litt farger. Er enklere å male detaljer på nytt enn hele møblene. Anonymkode: 47851...5ac
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #8 Skrevet 30. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har gardiner og en del puter - og her har jeg litt farger. Og skal også ha opp litt bilder med farger (er ikke så lenge siden jeg flyttetinn.) Gardiner, puter og duker er jo en grei måte å få inn litt farger på. Anonymkode: 47851...5ac Da synes jeg du gjerne kan gå for hvite møbler. Bare pass på at det er en tone som ikke gjør veggene gule🙂 Anonymkode: 4f2f9...dfd
Hmmmmmm Skrevet 31. juli 2020 #9 Skrevet 31. juli 2020 Eller i fargen tidløs fra jotun. En hvit aktig gråtone. Har den på kjøkken innredning og som hoved farge i huset mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå