AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Hei. var en gang på fest når jeg var ganske ung, under 16, en på 21 ca ga meg piller og alkohol og "voldtok" meg, altså jeg var bevisstløs. forsto ikke før at det var overgrep men jo eldre jeg ble forsto jeg det. han har dog prøvd å tatt kontakt i en del år, har blokkert han flere ganger, han sier at jeg frivillig var med på det, har prøvd å snakket med han om det flere ganger men han nekter på det. nå tok han kontakt igjen, svarte han ikke og ignorerer, men han fortsetter å skrive til meg. hva vil han meg egentlig når jeg har avvist han så mange ganger? det er sårt for meg at han tar kontakt. Anonymkode: 3a82a...2f6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 ingen råd/forslag? ts Anonymkode: 3a82a...2f6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Slutt helt å svar, ignorer ham fullstendig. Han har gjort deg vondt, men driter i det. Sånne folk går det ikke an å snakke fornuft til. Anonymkode: 08b0a...826 8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 Be politiet om hjelp, evt. gi tydelig beskjed om at du ikke ønsker kontakt med han. F.eks. "Hei, ber om at du slutter å kontakte meg da det ikke er ønskelig for meg med kontakt." Anonymkode: 9ba41...8a2 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 Ville blokkert. Anonymkode: e91a8...51f 2
Tiuren Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 (endret) Enten går du til politiet, eller så forteller du han at du kommer til å gjøre det om han ikke slutter. tredje alternativ inkluderer noen sterke sinte menn og et par kneskåler, men det anbefales ikke. Har en tendens til å bli litt mye bråk og trøbbel. (til mod: dette er en spøk) Endret 30. juli 2020 av Tiuren 7
Silva Pluvialis Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 Så trist at du måtte oppleve det. 😢 Har du vurdert å anmelde? Hvis ikke ville jeg uansett blokkert han, og sagt at jeg anmelder han for trakassering om han ikke slutter å ta kontakt. Om du trenger noen å snakke med kan du også kontakte smso. De har spisskompetanse på seksuelle overgrep og senskader. 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #8 Skrevet 30. juli 2020 ja, er det han har fortjent egentlig. ( til mod: skal ikke gjøre noe) ts 3 minutter siden, Tiuren skrev: Enten går du til politiet, eller så forteller du han at du kommer til å gjøre det om han ikke slutter. tredje alternativ inkluderer noen sterke sinte menn og et par kneskåler, men det anbefales ikke. Har en tendens til å bli litt mye bråk og trøbbel. (til mod: dette er en spøk) Anonymkode: 3a82a...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #9 Skrevet 30. juli 2020 Akkurat nå, Uatskillelig skrev: Så trist at du måtte oppleve det. 😢 Har du vurdert å anmelde? Hvis ikke ville jeg uansett blokkert han, og sagt at jeg anmelder han for trakassering om han ikke slutter å ta kontakt. Om du trenger noen å snakke med kan du også kontakte smso. De har spisskompetanse på seksuelle overgrep og senskader. takk fort tips ❤️ har ikke anmeldt pga det er en del år siden og vet at voldtektssaker kommer man ikke langt med dessverre 😕 sliter noen ganger med flashbacks fra det. ts Anonymkode: 3a82a...2f6
Silva Pluvialis Skrevet 30. juli 2020 #10 Skrevet 30. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: takk fort tips ❤️ har ikke anmeldt pga det er en del år siden og vet at voldtektssaker kommer man ikke langt med dessverre 😕 sliter noen ganger med flashbacks fra det. ts Anonymkode: 3a82a...2f6 Det der provoserer meg så veldig. Ikke du altså, men rettsystemet som er så elendig på å følge opp slike saker på en verdig måte for offeret. Sender deg gode tanker ❤️ Du er helt uskyldig i det som skjedde. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #11 Skrevet 30. juli 2020 Blokker ham over alt, men ta vare på alt du har fått til nå. Anmeld ham. Anonymkode: 6ee32...aec 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #12 Skrevet 30. juli 2020 Huff, stakkars deg Ts. Det er dobbelt overgrep at han i tillegg tar kontakt. Det er tydelig at han ikke har skjønt at det han gjorde var voldtekt, men det var det uten tvil!! Jeg synes virkelig du skal be politiet om hjelp. Si at han har voldtatt deg, og at han plager deg fortsatt. Han trenger å bli forklartfra noen myndige instanser at det han har gjort er overgrep. Kanskje det vil få ham til å ikke gjøre noe sånt igjen. Men kjære deg; den flachbacken din er kanskje et tegn på ptsd. For din egen del; oppsøk psykolog eller kontakt dixi (facebook). Det får du gratis hjelp og masse støtte. Ikke sitt med dette alene, det kan bli verre med årene, det er viktig å ta tak i det nå. sender deg mange klemmer. Det du har vært igjennom, er forferdelig❤️ Anonymkode: f0bff...e9d 5
Menchit Skrevet 30. juli 2020 #13 Skrevet 30. juli 2020 Ville ikke fortalt at jeg skulle gått til politiet. Jan virker farlig. Vil tro det er uvanlig for noen som begår slike overgrep å opptre på den måten. Han er beregnende, det har ha vist til fulle. Gå til politiet er mitt råd
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #14 Skrevet 30. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Huff, stakkars deg Ts. Det er dobbelt overgrep at han i tillegg tar kontakt. Det er tydelig at han ikke har skjønt at det han gjorde var voldtekt, men det var det uten tvil!! Jeg synes virkelig du skal be politiet om hjelp. Si at han har voldtatt deg, og at han plager deg fortsatt. Han trenger å bli forklartfra noen myndige instanser at det han har gjort er overgrep. Kanskje det vil få ham til å ikke gjøre noe sånt igjen. Men kjære deg; den flachbacken din er kanskje et tegn på ptsd. For din egen del; oppsøk psykolog eller kontakt dixi (facebook). Det får du gratis hjelp og masse støtte. Ikke sitt med dette alene, det kan bli verre med årene, det er viktig å ta tak i det nå. sender deg mange klemmer. Det du har vært igjennom, er forferdelig❤️ Anonymkode: f0bff...e9d ❤️ -ts Anonymkode: 3a82a...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #15 Skrevet 30. juli 2020 Si at du anmelder han om han kontakter deg igjen. Anonymkode: 66a40...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #16 Skrevet 30. juli 2020 Han er nok mentalt forstyrret ts Anonymkode: d64c4...beb 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #17 Skrevet 31. juli 2020 Har du det skriftlig fra han at han mener du var med på det? I så fall har du det skriftlig at han har innrømmet å hatt seksuell omgang med deg når du var under 16 år. Ta kontakt med politiet, anmeld han for voldtekt og be om besøk- og kontakt forbud. Anonymkode: 55250...f86 2
Silva Pluvialis Skrevet 31. juli 2020 #18 Skrevet 31. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er nok mentalt forstyrret ts Anonymkode: d64c4...beb Fortsatt ingen unnskyldning
Banankaka04 Skrevet 31. juli 2020 #19 Skrevet 31. juli 2020 Hvorfor blokkerer du han bare ikke? Blokkér ham overalt! Kontakt eventuelt politiet!
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #20 Skrevet 31. juli 2020 Ikke svar noe i det hele tatt. Gå til politiet og fortell det du forteller her. Om ikke annet så i alle fall slik at de har registrert det. Blokker han alle steder og ikke gi så mye som et livstegn til han uansett hva han skriver og hvordan han kontakter deg. Noen tror at så lenge damer ikke kjemper imot, så er hun med på det. Akkurat som pedofile som voldtar barn er overbevist barna liker å bli voldtatt siden de ikke kjemper imot. Dette er mennesker som rett og slett er syke i hodet. Det finnes ikke håp for dem, så hold deg så langt unna som mulig. Anonymkode: 4107f...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå