Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en god venn som alltid skal diskutere på alt jeg sier. Han er ekstremt rasistisk, kommenterer og krangler hver dag på Facebook med forskjellige folk i kommentarfeltet og det er flere som ikke liker han. Likevel er han veldig suksessrik i jobb og lignende. 

Når han diskuterer med meg kan han kalle meg ting, eksempel «gjør du det så er du dum i hodet», eller si at jeg er umoden, patetisk eller idiot. Jeg blir igrunne veldig lei meg, i tillegg er jeg deprimert og ensom. Føler dette vennskapet bare gjør meg enda værre, men så begynner jeg igjen å tenke at kanskje det er meg det er noe feil med og at jeg er alle disse tingene. Snakker dere til vennene deres på denne måten? Blir usikker på hva jeg skal gjøre 

Han har mange positive sider også å har stilt opp mye gjennom årene men jeg kjenner dette drar meg ned.

Anonymkode: 2faaf...f2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal selvfølgelig ikke snakke til venner på denne måten, og når du blir dårligere av å ha denne personen som "venn" er det ingen grunn for deg å fortsette med det vennskapet!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en god venn? 

Og, vil du virkelig ha en venn som er ekstremt rasistisk? 

Anonymkode: c4949...433

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en god venn? 

Og, vil du virkelig ha en venn som er ekstremt rasistisk? 

Anonymkode: c4949...433

Nei det er vell egentlig ikke dette. Har hatt andre også som har snakket til meg på denne måten og begynner derfor å lure om det er noe i veien med meg. Jeg er kanskje veldig dum snill og lar andre kjøre over meg. Nei jeg er jo totalt motsatt og sier jeg ikke orker å høre når han ringer å forteller om hva «den og den utlendingen gjorde». I tillegg deler han mye rasistisk på Facebook

Anonymkode: 2faaf...f2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...