Anonyym97 Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Når fikk du tidligst bekkenløsning? De siste dagene har jeg hatt en ryggvondt nederst i ryggen jeg aldri har følt på før og lurer på om det kan være bekkenløsning, men jeg syns det høres veldig tidlig ut når jeg bare er i uke 12 😬
Anonyym97 Skrevet 30. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2020 10 minutter siden, Blatter skrev: Her begynte det i uke 9! Hvor lenge varte det da?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 Her begynte det i uke 8 med litt smerter nå og da, og bsre økte på de neste ukene og månedene. Er i uke 36 nå, og det har ikke gitt seg enda. Ble sykmeldt rundt uke 25 eller noe kanskje pga bekkenløsning. Men smertene har flytta på seg,de smertene jeg hadde i starten, er nå borte, og jeg har smerter andre steder i bekkenet. Men hører mange opplever at bekkensmertene forsvinner eller bedrer seg utrolig mye når baby legger seg til rette og hode fester seg, for da er hode med på å stabilisere bekkenet litt mer. Anonymkode: 6b092...f1a
Blatter Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 5 timer siden, Anonyym97 skrev: Hvor lenge varte det da? Opp og ned ut svangerskapet. Gikk til fysio i noen uker, og fikk noen øvelser som jeg gjorde, samt noen restriksjoner mtp bevegelser jeg skulle unngå.. var ikke like ille hele svangerskapet men opp og ned. Over når baby var ute. bekkenløsning er hormonstyrt, så det er rult mulig å få det så tidlig i svangerskapet. Det kan også fort gå over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå