Gå til innhold

Hjelp! Pillebrett som ligner på p-piller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er student og bor for meg selv. For noen dager siden kom foreldrene mine på besøk, og etterpå sa faren min at han hadde sett ppillene mine på badet. Han er veldig streng så dette er ikke bra... jeg sa at det ikke kan ha vært ppiller og prøvde å snakke om noe annet. Nå må jeg ha noen andre piller liggende til neste gang de kommer! Vet dere om noen piller som kan ligne på Loette, som det er naturlig å ha? Feks kosttilskudd eller noe? Hjelp!!

Anonymkode: d6d57...c6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sagt. Ja det pupiller!! De hjelper meg mot sterke mensen smerter. Så slitt og snok. 

Anonymkode: 70014...6e8

• Liker 12
Skrevet

Du er voksen og din far har INGENTING å si om hva du benytter av medisiner e.l Hvis det blir spørsmål så ville jeg kun svart at de gjør at du får mindre menssmerter og kan fungere som vanlig. 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Du er voksen nå. Hva din far måtte mene er helt irrelevant og det synes jeg du kan fortelle han også.  

Anonymkode: 3a51e...fef

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ppiller *

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden er det noe han skal henge seg opp i? 😳 Har de

Anonymkode: 065f1...b96

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jada jeg vet det men jeg håper noen kan svare meg på spørsmålet! Foreldrene mine er ikke norske. Er det pillebrett som kan ligne på ppiller??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sagt. Ja det pupiller!! De hjelper meg mot sterke mensen smerter. Så slitt og snok. 

1 minutt siden, smilo skrev:

Du er voksen og din far har INGENTING å si om hva du benytter av medisiner e.l Hvis det blir spørsmål så ville jeg kun svart at de gjør at du får mindre menssmerter og kan fungere som vanlig. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er voksen nå. Hva din far måtte mene er helt irrelevant og det synes jeg du kan fortelle han også.  

Anonymkode: 3a51e...fef