Gå til innhold

Hjelp! Pillebrett som ligner på p-piller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er student og bor for meg selv. For noen dager siden kom foreldrene mine på besøk, og etterpå sa faren min at han hadde sett ppillene mine på badet. Han er veldig streng så dette er ikke bra... jeg sa at det ikke kan ha vært ppiller og prøvde å snakke om noe annet. Nå må jeg ha noen andre piller liggende til neste gang de kommer! Vet dere om noen piller som kan ligne på Loette, som det er naturlig å ha? Feks kosttilskudd eller noe? Hjelp!!

Anonymkode: d6d57...c6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sagt. Ja det pupiller!! De hjelper meg mot sterke mensen smerter. Så slitt og snok. 

Anonymkode: 70014...6e8

• Liker 12
Skrevet

Du er voksen og din far har INGENTING å si om hva du benytter av medisiner e.l Hvis det blir spørsmål så ville jeg kun svart at de gjør at du får mindre menssmerter og kan fungere som vanlig. 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Du er voksen nå. Hva din far måtte mene er helt irrelevant og det synes jeg du kan fortelle han også.  

Anonymkode: 3a51e...fef

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ppiller *

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden er det noe han skal henge seg opp i? 😳 Har de

Anonymkode: 065f1...b96

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jada jeg vet det men jeg håper noen kan svare meg på spørsmålet! Foreldrene mine er ikke norske. Er det pillebrett som kan ligne på ppiller??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sagt. Ja det pupiller!! De hjelper meg mot sterke mensen smerter. Så slitt og snok. 

1 minutt siden, smilo skrev:

Du er voksen og din far har INGENTING å si om hva du benytter av medisiner e.l Hvis det blir spørsmål så ville jeg kun svart at de gjør at du får mindre menssmerter og kan fungere som vanlig. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er voksen nå. Hva din far måtte mene er helt irrelevant og det synes jeg du kan fortelle han også.  

Anonymkode: 3a51e...fef

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden er det noe han skal henge seg opp i? 😳 Har de

Anonymkode: 065f1...b96

Haha, fire svar på 40 sekunder, og ingen er i nærheten av å svare på det du lurer på TS. Kvinneguiden i et nøtteskall 😂

Anonymkode: b718b...7c3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke på noe i farta, men kan du ikke bare si det er p-piller mot acne? At du har fått de skrevet ut for det? Han vet sikkert ikke forskjell på Diane og yasmin

Anonymkode: 67860...f52

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært borte i mye forskjellige medisiner, men aldri noe som kommer i en forpakning som ser ut som p-pillebrettene. Hvilken type p-piller bruker du da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kommer ikke på noe i farta, men kan du ikke bare si det er p-piller mot acne? At du har fått de skrevet ut for det? Han vet sikkert ikke forskjell på Diane og yasmin

Anonymkode: 67860...f52

Nei, de vet at jeg ikke har problemer med mensen og jeg har ikke acne. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Ulven skrev:

Jeg har vært borte i mye forskjellige medisiner, men aldri noe som kommer i en forpakning som ser ut som p-pillebrettene. Hvilken type p-piller bruker du da? 

Loette. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, de vet at jeg ikke har problemer med mensen og jeg har ikke acne. 

Litt rart at foreldre, og spesielt fedre vet noe om sin datters mens? Men ok. 

Hvilke p-piller bruker du? Vet bare hvordan yasminellebrettene ser ut. 

Anonymkode: a700a...a28

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Loette. 

Jeg kan selvfølgelig ikke garantere det 100%, men den utformingen Loette har med dagsangivelse, er det nok kun prevensjonsmidler som har. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legg en pakke cetrizin på hylla neste gang. Pakken er grønn og hvis du er overtalende nok kan du kanskje få faren din til å tro at det var de han så sist. (Cetrizin er allergimedisin og helt ufarlig)

Anonymkode: b697c...d7c

Skrevet

Med tanke på at navnet på pillene sannsynligvis står på selve brettet, så ville jeg heller prøvd å komme på en troverdig grunn til å gå på p-piller enn å erstatte pillene med noe annet. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Loperamid har grønt brett og er mot diare. Da blir han nok tyst... 

Anonymkode: 4c723...8eb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får p-piller mot migrene, kanksje du kan si det er det du har de for?

Anonymkode: 141f0...ba4

AnonymBruker
Skrevet

Allergimedisinen min ser ut som p piller. Samme størrelse. 

Anonymkode: f1772...18b

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Ananas. said:

Med tanke på at navnet på pillene sannsynligvis står på selve brettet, så ville jeg heller prøvd å komme på en troverdig grunn til å gå på p-piller enn å erstatte pillene med noe annet. 

Ja at man ikke vil bli gravid for eksempel?😂

Ærlig talt, blander han seg igjen får du spørre om han heller vil bli bestefar? 

Anonymkode: d7319...dcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...