Gå til innhold

Jeg har hatt sex med en prostituert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (mann, 32) har ligget med en prostituert. Men jeg kjøpte ikke sex.

Jeg traff henne ute, vi endte i sengen, et klassisk ONS. Sexen var heftig og hun var flott. Men etterpå har jeg fått vite at hun selger sex.

Så - har jeg ligget med en prostituert (siden hun er det), eller har jeg ikke gjort det (siden dette ikke var kjøpesex)?

Anonymkode: 2437d...223

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest MrTeddy29
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff henne ute, vi endte i sengen, et klassisk ONS. Sexen var heftig og hun var flott. Men etterpå har jeg fått vite at hun selger sex.

Så - har jeg ligget med en prostituert (siden hun er det), eller har jeg ikke gjort det (siden dette ikke var kjøpesex)?

Det du lå med er ONS, ikke en prostituert. 

Du har bare ligget med en prostituert om du betalte for det eller at ho tok betalt for det. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har ligget med en prostituert, men du har ikke kjøpt sex. 

Anonymkode: c8ef5...0bf

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde jo fri. Enten ubetalt-overtids sex, rabatt-sex eller permisjonssex kan hende?

Anonymkode: 8ee62...82c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at den prostituerte prostituerer seg når hun tar penger for sex. Når hun ikke prostituerer seg er hun søster, datter, mor, venninne, elskerinne, menneske etc. 

Jeg tenker ikke «å, nå ligger jeg med en lege» når jeg ligger med mannen min. 

Anonymkode: 4e821...53c

• Liker 26
Skrevet

Yrket hennes er prostituert, så ja, du har ligget med en. Men du har ikke kjøpt sex.

Om du ligger med en politibetjent, så slutter han ikke å være det når han har fri. Han har fremdeles det yrket han har. 

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, darkrobin28 skrev:

Det du lå med er ONS, ikke en prostituert. 

Du har bare ligget med en prostituert om du betalte for det eller at ho tok betalt for det. 

Det stemmer jo ikke. Prostitusjon er yrke, de leverer varer de får betalt for, og som er deres lønn.

Hun har fremdeles dette yrket selv om hun har fri. 

• Liker 1
Gjest MrTeddy29
Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det stemmer jo ikke. Prostitusjon er yrke, de leverer varer de får betalt for, og som er deres lønn.

Hun har fremdeles dette yrket selv om hun har fri. 

Ja, det er et yrke,  som en vanlig jobb..

Men når hun faktisk ikke er på jobb, og er seg sjøl, så er hun faktisk ikke en prostituert. 

Om jeg tolker han rett, så møtte han hun på byen, sikkert på en pub. Og at hun bare ble han med gjem så vil det jo sies at alt bare var en ons, og ikke noe annet.

Skrevet
4 minutter siden, darkrobin28 skrev:

Ja, det er et yrke,  som en vanlig jobb..

Men når hun faktisk ikke er på jobb, og er seg sjøl, så er hun faktisk ikke en prostituert. 

Om jeg tolker han rett, så møtte han hun på byen, sikkert på en pub. Og at hun bare ble han med gjem så vil det jo sies at alt bare var en ons, og ikke noe annet.

Men hun har jo fremdeles yrket sitt selv om hun har fri? 

Er det spesielle regler for prostituerte? 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, SoWhat? skrev:

Yrket hennes er prostituert, så ja, du har ligget med en. Men du har ikke kjøpt sex.

Om du ligger med en politibetjent, så slutter han ikke å være det når han har fri. Han har fremdeles det yrket han har. 

Helt enig. Når jeg ligger med læreren min, så er han jo læreren min fordi om vi har fri. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Sørlandsjenta02 skrev:

Helt enig. Når jeg ligger med læreren min, så er han jo læreren min fordi om vi har fri. 

🙄

Anonymkode: 7aa7d...a16

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tenker at den prostituerte prostituerer seg når hun tar penger for sex. Når hun ikke prostituerer seg er hun søster, datter, mor, venninne, elskerinne, menneske etc. 

Du ligger med en lege (eventuelt, om han nå er det), men du ligger ikke med ham fordi han er en lege (kanskje).

Anonymkode: 22389...b38

Skrevet

Sorry... Eller not sorry. Men dette var ekkelt å lese🤢

AnonymBruker
Skrevet

Tømte du deg i den dama?

Anonymkode: 23c87...565

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ligget med en dame som jobber som prostituert, men du har ikke kjøpt sex og er ikke en horekunde.

"Buksvoger" med typ 400 andre menn er du dog... så regner med du har vært og tatt blodprøver.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må da vite selv om du faktisk lå med henne eller om det bare var en fantasi du beskrev i avsnitt nummer to. 

Anonymkode: 12b6e...ca5

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligger han øverst?

Overlege 🙄🤪

Anonymkode: 83e44...1cb

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du har en kompis som er bilmekaniker, og han fikser bilen din uten at du betaler for det, er det da en mekaniker som har fikset bilen din? 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, miSs. skrev:

Sorry... Eller not sorry. Men dette var ekkelt å lese🤢

Hvordan kan det være ekkelt? Norske prostituerte tar hygiene og seksualhelse svært alvorlig. Det samme kan man ikke si om oss "fritidspulere". Mistenker at mange kvinner snakker ned prostituerte av ren sjalusi og at de føler seg truet i en eller annen grad.

TS: Du har vel hatt sex med en prostituert, men du har jo ikke kjøpt sex.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...