AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Hei! Lurer litt på hva som menes med sosial intelligens? Hva mer konkret innebærer dette? Faller rett og slett for de som er sosialt flinke, og ser at jeg trenger å lære spillet. Skjønner at klesstil, det å ta vare på deg selv er viktig,men opplever hersketeknikker som f.eks tilbakeholdelse av informasjon når du prøver å bli kjent er en slager hos meg. Blir da litt usikker, og vet ikke helt hvordan jeg skal reagere. Rett og slett litt usikker på hva som gir sosial status, blir det da å late som ingenting og fortsette, eller skal du ta opp sånne "issues" adressere disse og si rett ut hva du mener? Da blir du vel også litt ustabil, tenker jeg-Eller? Type sånne ting som lett kan bli et spor for meg å gå inn på. Har litt erfaringer med at sosial status ofte kan handle om å vise at du behersker hersketeknikker, mulig jeg er et lett bytte fordi jeg blir usikker på hvordan du skal reagere. Er det noen som vet mer om hva som er lurt,når du møter på mennesker som prøver å styre gjennom hersketeknikker? Vet det finnes flere, men er singel og ønsker å finne disse gutta som er typiske fest gutter, behersker det sosiale livet og har status sånnsett. Skjønner jeg har en jobb å gjøre og må vite hvor jeg skal starte. Noen som har tips og råd? Anonymkode: 0753d...91a
Boetica Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Var det ikke nettopp en tråd om dette? Mulig jeg misforstår, men det virker som du ønsker å nærme deg folk som bruker hersketeknikker - hvorfor det? Selv ser jeg på bruk av hersketeknikker som giftig adferd og feig kommunikasjon, så jeg unngår slike folk. Min erfaring er at folk med høy sosial status er de som har lett for å omgås andre, er utadvendte og blide. Vet ikke hvor gammel du er, eller hvilket miljø du vanker i, men om jeg skal gi deg et råd, så vil jeg foreslå at du heller nærmer deg mennesker som vil deg vel, i stedet for å trykke deg ned. Og har du likevel folk rundt deg som bruker hersketeknikker, så les deg opp på emnet, slik at du klarer å se hva som foregår, og rekker å komme på en kjapp replikk før lenge etterpå. 9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Intelligens, ikke intligens <-----Hersketeknikk Et bra kompass er vel magefølelsen. Hvis noen får deg til å føle deg dum eller brukt så har du sikkert vært utsatt for hersking. Et tips er å aldri dele noe særlig annet en overfladisk info om deg selv i begynnelsen på en relasjon. Anonymkode: 7e278...f79 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 Beklager men du blir gjenkjent på måten du skriver på. Du virker veldig usikker. Hva skal du med disse festguttene?! Hva med noen rolige og hyggelige menn i stedet?Når du er i 30-åra så kalles det damer og menn,ikke jenter og gutter. Et råd; ikke hig etter det du ikke er for å passe inn,vær deg selv,det er mer enn bra nok! Anonymkode: c71e7...73d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager men du blir gjenkjent på måten du skriver på. Du virker veldig usikker. Hva skal du med disse festguttene?! Hva med noen rolige og hyggelige menn i stedet?Når du er i 30-åra så kalles det damer og menn,ikke jenter og gutter. Et råd; ikke hig etter det du ikke er for å passe inn,vær deg selv,det er mer enn bra nok! Anonymkode: c71e7...73d Regner egentlig med det nå! Hahah! Tenkte at hersketeknikker møter du overalt, og du må jo tenkte som disse for å kapre dem, det er de som er tiltrekkende! Men tilbake til saken da.. Herkseteknikker er relevant uasnett spør du meg, så gode tips til å takle hersketeknikker på nivå med tilbakeholdelse av informasjon,synes ejg var innafor Anonymkode: 0753d...91a
Boetica Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herkseteknikker er relevant uasnett spør du meg, så gode tips til å takle hersketeknikker på nivå med tilbakeholdelse av informasjon,synes ejg var innafor Ja det er egentlig livskunnskap å håndtere dette, for å kunne avverge at noen bruker det for å skubbe deg ned. Og det klarer man å lese seg til, nettet er fullt av informasjon om de fem hersketeknikkene, og lignende tema som gaslighting og annen psykologisk manipulasjon. Men at du bevisst ønsker å tilegne deg dette for selv å bruke det for å bli en av de kule?! Da er du på ville veier. Dette ligger mer naturlig for de med mer manipulativt sinnelag. Det vil aldri bringe deg noe godt på sikt å hige etter disse gutta. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 Akkurat nå, Boetica skrev: Ja det er egentlig livskunnskap å håndtere dette, for å kunne avverge at noen bruker det for å skubbe deg ned. Og det klarer man å lese seg til, nettet er fullt av informasjon om de fem hersketeknikkene, og lignende tema som gaslighting og annen psykologisk manipulasjon. Men at du bevisst ønsker å tilegne deg dette for selv å bruke det for å bli en av de kule?! Da er du på ville veier. Dette ligger mer naturlig for de med mer manipulativt sinnelag. Det vil aldri bringe deg noe godt på sikt å hige etter disse gutta. Ok, ville egentlig bare høre hvordan spillet fungerer, kan selvfølgelig Google det og har gjort det også! Jeg er ihvertfall ikke ond av natur og vil ødelegge folk, jeg spør for å også kunne forsvare meg, så lette kun etter tips og råd, som innlegget sier! Takk for respons Anonymkode: 0753d...91a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #8 Skrevet 30. juli 2020 Tror du må skifte omgangskrets. Om man blir utsatt for hersketeknikker, er det best å adressere det. Hvis fex noen himler med øyne og småler når du sier noe, pleier jeg å be vedkommende å dele det som var morsomt. Min erfaring er at kvinner er verre enn menn når det kommer til hersketeknikker. Men det kan selvfølgelig komme av at jeg alltid har jobbet i kvinnedominerte miljø. Folk som regelmessig benytter seg av hersketeknikker for å hevde seg er ikke folk du vil ha rundt deg, særlig ikke som partner. Jeg kan benytte hersketeknikker selv, men aldri for å sparke nedover. Gjør det fex mot en vanskelig sjef, eller hvis noen oppfører seg toksisk. Manipulering kan være nyttig, og ikke minst å forstå når noen prøver å manipulere deg. Derfor er det nyttig å kunne litt om temaet. Anonymkode: 42d30...2f4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #9 Skrevet 31. juli 2020 Har du flyttet til et nytt sted, en annnen kultur eller noe siden du er så opptatt av å ‘lære’ det sosiale spillet? På trådene dine virker det nesten som om du nettopp har kommet hit til dette samfunnet og vil lære om dating/ sosialt samspill osv. Det med å skulle lære seg å bruke hersketeknikker høres ikke ut som en god ide. Anonymkode: 4e6c1...44d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #10 Skrevet 31. juli 2020 Det handler mer om å følge normer, det som er vanlig i den kulturen du bor i. Men dette er ikke så viktig, ikke plag andre er beste tipset. De fleste mennesker eier ikke sosiale antenner: måten de behandler hverandre på. Anonymkode: 0df84...114 1
exictence Skrevet 31. juli 2020 #11 Skrevet 31. juli 2020 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte at hersketeknikker møter du overalt, og du må jo tenkte som disse for å kapre dem, det er de som er tiltrekkende! Hva i all verden, hva er det som er tiltrekkende med det? Motsatt av tiltrekkende, tenker jeg. Sitat Men tilbake til saken da.. Herkseteknikker er relevant uasnett spør du meg, så gode tips til å takle hersketeknikker på nivå med tilbakeholdelse av informasjon,synes ejg var innafor Anonymkode: 0753d...91a ? Det beste er å ikke ha hersketeknikker. Da frastøter du deg gode venner som er verdt å ta vare på. 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer litt på hva som menes med sosial intelligens? Hva mer konkret innebærer dette? Sosial intelligens er å bla å ha sosiale antenner. Være glad og utadrettet vise interesse for hva de andre forteller. Ikke overkjøre med historier, men lytte til andre, ikke avbryte, men lytte aktivt (interessert). Sitat Faller rett og slett for de som er sosialt flinke, og ser at jeg trenger å lære spillet. Har i hvert fall ikke noe med hersketeknikk å gjøre, kanskje du egentlig ikke mener hersketeknikk, men være hyggelig og ha kontroll? Å ha sosial kontroll vil si at du er trygg i sosiale settinger. I hvert fall prøver du å vise en trygghet ved f.eks å smile til folk, hilse og se møte blikket. Vise interesse, slå av en rat, men være oppmerksom på den du snakker med, ønske han/henne en fin dag osv. Sitat Skjønner at klesstil, det å ta vare på deg selv er viktig,men opplever hersketeknikker som f.eks tilbakeholdelse av informasjon når du prøver å bli kjent er en slager hos meg. Hvilken klesstil er ikke viktig, bare du føler deg vel, og du kler deg litt "ordentlig". Med ordentlig tenker jeg på at man ikke går slaskete, skittent ol. Tilbakeholdelse av informasjon, hva mener du? Betyr det at du vil ikke fortelle når noen spør, eller er det bare det at du ikke sier så mye, eller forteller du ikke sannheten? Det er ikke så interessant at en person skal fortelle i lange baner om sitt liv og informere om seg og sitt. Det er hyggelig, men litt og litt over tid. Det er viktigere å spørre andre og være oppmerksom på om de vil fortelle eller er interessert i å høre på hva du sier. Sitat Blir da litt usikker, og vet ikke helt hvordan jeg skal reagere. Rett og slett litt usikker på hva som gir sosial status, blir det da å late som ingenting og fortsette, eller skal du ta opp sånne "issues" adressere disse og si rett ut hva du mener? Da blir du vel også litt ustabil, tenker jeg-Eller? Type sånne ting som lett kan bli et spor for meg å gå inn på. Selvfølgelig er det hyggelig for andre å høre deg si din mening. Spør hva personen er opptatt av, hva han liker. Det er hyggelig med pauser, ikke vær redd for stillhet. La partneren få spørre deg. Sitat Har litt erfaringer med at sosial status ofte kan handle om å vise at du behersker hersketeknikker, mulig jeg er et lett bytte fordi jeg blir usikker på hvordan du skal reagere. Er det noen som vet mer om hva som er lurt,når du møter på mennesker som prøver å styre gjennom hersketeknikker? Kan du si et konkret eksempel, og så skal jeg si hvordan jeg hadde reagert. Sitat Vet det finnes flere, men er singel og ønsker å finne disse gutta som er typiske fest gutter, behersker det sosiale livet og har status sånnsett. Skjønner jeg har en jobb å gjøre og må vite hvor jeg skal starte. Noen som har tips og råd? Anonymkode: 0753d...91a ? Festgutter og det å beherske det sosial livet er ikke det samme i det hele tatt. Festgutter har ikke status. Har du lyst på en kjæreste, så meld deg heller på kurs, ta noe utdanning, inviter til tur, gå turer (da treffer man ofte hyggelige folk av alle slag) Endret 31. juli 2020 av exictence 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #12 Skrevet 31. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du flyttet til et nytt sted, en annnen kultur eller noe siden du er så opptatt av å ‘lære’ det sosiale spillet? På trådene dine virker det nesten som om du nettopp har kommet hit til dette samfunnet og vil lære om dating/ sosialt samspill osv. Det med å skulle lære seg å bruke hersketeknikker høres ikke ut som en god ide. Anonymkode: 4e6c1...44d Meg igjen - kanskje du misforstår hva som menes med hersketeknikker? Hvorfor er du så opphengt i akkurat det? Mener du kanskje sosialt samspill? Og hvorfor har du ‘en jobb å gjøre’? Hvorfor vet du ikke hva sosial intelligens er? Du er i 30 årene sant? Og hvem tilbakeholder informasjon? Siden du skriver det sånn så ser jeg for meg at du kanskje ‘overkjører’ nye bekjentskaper med hele livshistorien din ved første møte eller noe sånt? Folk pleier ikke å gjøre dette, man bruker ganske lang tid vanligvis på å bli kjent. Så deler man mer og mer etter hvert dersom man blir venner. Viktig å være mer interessert i de andre enn å være den som snakker, de fleste liker best å snakke selv. Så pass på at det blir toveis kommunikasjon. Følg med på den andres ansiktsutrykk og kroppsspråk, og tilpass deg etter det. Dersom den andre smiler, har øyekontakt og virker avslappet så er alt bra, ser hun sur ut, avmålt, ikke øyekontakt så er det nok et signal om at vedkommende ikke er interessert. Du kan ikke gjøre noe med andres reaksjoner og det er ofte sånn at man husker et førsteinntrykk. Anonymkode: 4e6c1...44d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #13 Skrevet 31. juli 2020 Jeg ville ikke satset på å ha en nær relasjon med folk som bruker mye hersketeknikker, det kan ofte gå utover psyken. Men, hvis du vil lære litt mer om å takle folk som bruker hersketeknikker eller hvordan bruke de selv er dette en god bok https://www.ark.no/boker/Sigrid-Sollund-Hersketeknikker-9788248921912?gclid=EAIaIQobChMI1vOBqLf36gIVi6iyCh2h1QazEAQYASABEgLYb_D_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 9e19b...789
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #14 Skrevet 31. juli 2020 12 timer siden, exictence skrev: Hva i all verden, hva er det som er tiltrekkende med det? Motsatt av tiltrekkende, tenker jeg. ? Det beste er å ikke ha hersketeknikker. Da frastøter du deg gode venner som er verdt å ta vare på. Sosial intelligens er å bla å ha sosiale antenner. Være glad og utadrettet vise interesse for hva de andre forteller. Ikke overkjøre med historier, men lytte til andre, ikke avbryte, men lytte aktivt (interessert). Har i hvert fall ikke noe med hersketeknikk å gjøre, kanskje du egentlig ikke mener hersketeknikk, men være hyggelig og ha kontroll? Å ha sosial kontroll vil si at du er trygg i sosiale settinger. I hvert fall prøver du å vise en trygghet ved f.eks å smile til folk, hilse og se møte blikket. Vise interesse, slå av en rat, men være oppmerksom på den du snakker med, ønske han/henne en fin dag osv. Hvilken klesstil er ikke viktig, bare du føler deg vel, og du kler deg litt "ordentlig". Med ordentlig tenker jeg på at man ikke går slaskete, skittent ol. Tilbakeholdelse av informasjon, hva mener du? Betyr det at du vil ikke fortelle når noen spør, eller er det bare det at du ikke sier så mye, eller forteller du ikke sannheten? Det er ikke så interessant at en person skal fortelle i lange baner om sitt liv og informere om seg og sitt. Det er hyggelig, men litt og litt over tid. Det er viktigere å spørre andre og være oppmerksom på om de vil fortelle eller er interessert i å høre på hva du sier. Selvfølgelig er det hyggelig for andre å høre deg si din mening. Spør hva personen er opptatt av, hva han liker. Det er hyggelig med pauser, ikke vær redd for stillhet. La partneren få spørre deg. Kan du si et konkret eksempel, og så skal jeg si hvordan jeg hadde reagert. ? Festgutter og det å beherske det sosial livet er ikke det samme i det hele tatt. Festgutter har ikke status. Har du lyst på en kjæreste, så meld deg heller på kurs, ta noe utdanning, inviter til tur, gå turer (da treffer man ofte hyggelige folk av alle slag) Oj, her var det mye å svare på,hehe! Kansje jeg er litt mer på de rastløse gutta, synes det er gøy at noe skjer! Har prøvd å ta kontakt og opplever noe jeg tolker som glasstak, at det handler om kontroll tror jeg du treffer veldig godt med! Det er nettopp det jeg føler blir litt utnytta, at du er somregel litt usikker, og jeg pleier å gå rett bort stille spørsmål snakke og være lyttende. Greia er da at du blir møtt med korte svar, som ikke inviterer til så mye mer enn en kort samtale. Det blir kansje litt kleit å skulle forstette, og oppleves som passiv aggressiv holding. Utifra ingen steder.. Festgutter er vandt med sosiale sammenkomster, og har somregel kontroll. Jeg synes dette er tiltrekkende ihvertfall. Det er underholdning!:) Og som nevnt, ting skjer! Du kan jo ikke akkurat sitte og vente på at noen skal få noe til å skje, og det er somregel disse som vet hva som skjer. Kansje du mener noe annet,men deg om det. Anonymkode: 0753d...91a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #15 Skrevet 31. juli 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Meg igjen - kanskje du misforstår hva som menes med hersketeknikker? Hvorfor er du så opphengt i akkurat det? Mener du kanskje sosialt samspill? Og hvorfor har du ‘en jobb å gjøre’? Hvorfor vet du ikke hva sosial intelligens er? Du er i 30 årene sant? Og hvem tilbakeholder informasjon? Siden du skriver det sånn så ser jeg for meg at du kanskje ‘overkjører’ nye bekjentskaper med hele livshistorien din ved første møte eller noe sånt? Folk pleier ikke å gjøre dette, man bruker ganske lang tid vanligvis på å bli kjent. Så deler man mer og mer etter hvert dersom man blir venner. Viktig å være mer interessert i de andre enn å være den som snakker, de fleste liker best å snakke selv. Så pass på at det blir toveis kommunikasjon. Følg med på den andres ansiktsutrykk og kroppsspråk, og tilpass deg etter det. Dersom den andre smiler, har øyekontakt og virker avslappet så er alt bra, ser hun sur ut, avmålt, ikke øyekontakt så er det nok et signal om at vedkommende ikke er interessert. Du kan ikke gjøre noe med andres reaksjoner og det er ofte sånn at man husker et førsteinntrykk. Anonymkode: 4e6c1...44d Her er litt hva jeg mener med hersketeknikker at du nevner alder som en greie. vet ikke hva slags erfaring du har av livet, men alder og erfaring er ikke proporsjonale størresler. Dvs. at du ikke nødvendigvis er flink til det bare fordi du har erfaring med det, heller at andre liker hva du gjør/sier kun fordi du sier det. Men virker som at du går uifra at det er en selvfølge. Jeg skal ikke være for følsom eller tillegge deg meninger,men oppfatter det veldig nocalant og at du ikke helt lytter til hva jeg prøver å si når jeg spør. Noe ja, men ikke noe særlig empati ihvertfall,for det å prøve å forstå sosialt samspill. For meg er det sosiale spillet viktig, for andre er det kasnje mer økonomi,sikkerhet og trygghet av det å kunne ta en kaffe på kjøpesenteret, eller hva vet vel jeg. Mine interesser og øsnker om å utvikle meg ligger mer fest og sosialt relatert. Jeg synes det er mer frihet i dette, enn hva du synes! Anonymkode: 0753d...91a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #16 Skrevet 31. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Her er litt hva jeg mener med hersketeknikker at du nevner alder som en greie. vet ikke hva slags erfaring du har av livet, men alder og erfaring er ikke proporsjonale størresler. Dvs. at du ikke nødvendigvis er flink til det bare fordi du har erfaring med det, heller at andre liker hva du gjør/sier kun fordi du sier det. Men virker som at du går uifra at det er en selvfølge. Jeg skal ikke være for følsom eller tillegge deg meninger,men oppfatter det veldig nocalant og at du ikke helt lytter til hva jeg prøver å si når jeg spør. Noe ja, men ikke noe særlig empati ihvertfall,for det å prøve å forstå sosialt samspill. For meg er det sosiale spillet viktig, for andre er det kasnje mer økonomi,sikkerhet og trygghet av det å kunne ta en kaffe på kjøpesenteret, eller hva vet vel jeg. Mine interesser og øsnker om å utvikle meg ligger mer fest og sosialt relatert. Jeg synes det er mer frihet i dette, enn hva du synes! Anonymkode: 0753d...91a Samme person som skrev det som over : Ja, jeg mener nok mer sosial samspill! Anonymkode: 0753d...91a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #17 Skrevet 31. juli 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Meg igjen - kanskje du misforstår hva som menes med hersketeknikker? Hvorfor er du så opphengt i akkurat det? Mener du kanskje sosialt samspill? Og hvorfor har du ‘en jobb å gjøre’? Hvorfor vet du ikke hva sosial intelligens er? Du er i 30 årene sant? Og hvem tilbakeholder informasjon? Siden du skriver det sånn så ser jeg for meg at du kanskje ‘overkjører’ nye bekjentskaper med hele livshistorien din ved første møte eller noe sånt? Folk pleier ikke å gjøre dette, man bruker ganske lang tid vanligvis på å bli kjent. Så deler man mer og mer etter hvert dersom man blir venner. Viktig å være mer interessert i de andre enn å være den som snakker, de fleste liker best å snakke selv. Så pass på at det blir toveis kommunikasjon. Følg med på den andres ansiktsutrykk og kroppsspråk, og tilpass deg etter det. Dersom den andre smiler, har øyekontakt og virker avslappet så er alt bra, ser hun sur ut, avmålt, ikke øyekontakt så er det nok et signal om at vedkommende ikke er interessert. Du kan ikke gjøre noe med andres reaksjoner og det er ofte sånn at man husker et førsteinntrykk. Anonymkode: 4e6c1...44d Hei! Mente når jeg snakker med bekjentskaper, dette skjer ikke hele tiden, men nok til at jeg merker en trend. Tror det ligger noe i det å mestre trygghet i sosiale settinger. For det blir veldig korte svar, og jeg må da begynne en lek type"50 spørsmål" Og dette dør jo selvfølgelig ut, jeg har nok antenner til å forstå at å fortsette her er ikke greit. Synes bare det er trist at ddet ikke vektlegges noe verdi i relasonen fra deres side og stiller meg undrende til hva som kan gjøres.. Anonymkode: 0753d...91a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #18 Skrevet 31. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du flyttet til et nytt sted, en annnen kultur eller noe siden du er så opptatt av å ‘lære’ det sosiale spillet? På trådene dine virker det nesten som om du nettopp har kommet hit til dette samfunnet og vil lære om dating/ sosialt samspill osv. Det med å skulle lære seg å bruke hersketeknikker høres ikke ut som en god ide. Anonymkode: 4e6c1...44d Hei! Neida, har ikke flytta til nytt sted, men jeg har lenge jobba med mitt på skole, som enderlig har gitt resultater. Plutselig kom en kjekk gutt til meg,og det er ikke ofte jeg er interessert! Jeg har oppmerksomhet fra gutter som en faktabasert erfaring, så det er ikke noe stress. Men jeg har ikke interesse som vanlig faktor, denne gangen ble det ikke helt klaff,og jeg ser jenter som er vennninne med disse gutta som behersker det sosiale,altså at de er trygge i sosiale settinger og har lite filter og begrensinger på å finne mennesker som også synes det er gøy at noe skjer! Vil ha mer av sånne mennesker i livet mitt bare! Anonymkode: 0753d...91a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #19 Skrevet 31. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! Neida, har ikke flytta til nytt sted, men jeg har lenge jobba med mitt på skole, som enderlig har gitt resultater. Plutselig kom en kjekk gutt til meg,og det er ikke ofte jeg er interessert! Jeg har oppmerksomhet fra gutter som en faktabasert erfaring, så det er ikke noe stress. Men jeg har ikke interesse som vanlig faktor, denne gangen ble det ikke helt klaff,og jeg ser jenter som er vennninne med disse gutta som behersker det sosiale,altså at de er trygge i sosiale settinger og har lite filter og begrensinger på å finne mennesker som også synes det er gøy at noe skjer! Vil ha mer av sånne mennesker i livet mitt bare! Anonymkode: 0753d...91a Kontrabeskjed: Derfor de kule gutta som har mye som skjer i livet sitt, det er disse jeg vil ha inn i livet mitt-Hervirker det som at jeg sier at det allerede er et fakta,noe det desverre ikke er..Enda! Anonymkode: 0753d...91a
Nokia Skrevet 31. juli 2020 #20 Skrevet 31. juli 2020 Skal prøve å gi deg noen tips basert på hva jeg tror du er ute etter: Du vil ha partygutta. Da må du bli en partyjente. Du må sminke deg, kle deg, style deg som om du var "en av dem" du så gjerne ønsker å være. Falske øyevipper, kule klær, lange negler. Få hjelp til dette, det er viktig - og det er noe du kanskje ikke er så god på selv. Partygutta bryr seg ikke om du har lest Goethe i det siste, men de er opptatt av - ja, party. Og utseende. Hvis du blir god på utseende, tror jeg nok sjansen din for å vinne en av disse gutta øker. Det er ikke konversasjonskurs og hersketeknikker du trenger å lære om - det er kunsten å lure dem til at du er "en av dem". Men vil du ha et råtips? Det er sjelden disse gutta er de du vil slå deg til ro med etterhvert. Men det er en helt annen ting.... 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå