Gå til innhold

Snowballing, anyone?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fantaserer om at jeg kommer i munnen på dama og så tungekysser hun meg mens vi begge deler sæden min! Dere som synes dette høres skikkelig nasty ut trenger ikke å svare her. Som heterofil mann, så har jeg med ujevne mellomrom kvalitetssikret hjemmebrygget. Kona er på dette området nokså prippen. Hun suger en sjelden gang, men aldri til jeg kommer. Så det blir nok bare med fantasien...

Anonymkode: 95227...6f4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hankjønn selv som har prøvd det med samme kjønn. Trodde det skulle være deiligere, men konsistensen på sæden ble bare eklere og eklere etterhvert, men det var artig å forsøke da 🤷‍♂️

AnonymBruker
Skrevet

Har både sugd og svelgt, men aldri hørt ønske om at mannen skal ta imot ladningen etterpå

Anonymkode: e2dc0...ab2

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det av og til med dama, mest fordi hun tenner på det, men jeg har ikke noe i mot det selv. Synes ikke sæden smaker ille.

Anonymkode: 1425e...7d3

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantaserer om at jeg kommer i munnen på dama og så tungekysser hun meg mens vi begge deler sæden min! Dere som synes dette høres skikkelig nasty ut trenger ikke å svare her. Som heterofil mann, så har jeg med ujevne mellomrom kvalitetssikret hjemmebrygget. Kona er på dette området nokså prippen. Hun suger en sjelden gang, men aldri til jeg kommer. Så det blir nok bare med fantasien...

Anonymkode: 95227...6f4

Noen  damer jeg har hatt en relasjon til setter pris på å dele sæden etter at jeg har kommet i munnen deres... syntes det er pirrende :)

AnonymBruker
Skrevet

Tja, en variant av dette har vi da gjort. Men da spruta han meg på magen, før han selv slikka det opp igjen og delte det med meg mens vi kyssa.. Så joda, fungerer godt det, tenner meg også. 😉

Anonymkode: d9308...d20

AnonymBruker
Skrevet

Burde ikke en 'jente' med en bestemt landsdel i brukernavnet vært her omtrent nå og fantasert?

Anonymkode: 36cf5...5c7

• Liker 3
Skrevet

Har gjort det med ei ff jeg hadde. Hun sugde meg til jeg kom i munnen hennes, så klina vi etter på. Jeg måtte "klare" å beholde kåtheten for å kunne kline og smake på min egen sæd. Vanligvis, så forsvinner kåtheten til å gjører litt kinky greier etter orgasme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...