Gå til innhold

Suging

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør alle det? Jeg er heldigvis blitt gift til tross for at det ikke er noe for meg, men er det heller sjeldent at damer ikke gjør det? Jeg kunne jo tenke meg å glede han på den måten, vet han ville likt det, men han sier han ikke har noe i mot at jeg ikke gjør det.  

Anonymkode: 639e0...3a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Singel nå. Men jeg suger kjæresten min ja, når jeg har kjæreste. Hvis jeg har one night stand, suger jeg han ikke. Det vikgiste for meg er at han alltid må dusje først. Er han ikke nydusja suger jeg ikke. 

Anonymkode: 576fb...b8b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste gjør det ja. 

Spesielt at du ikke har prøvd, livet er jo bare en gang. Hva hindrer deg?

Sett i gang å prøv deg frem i ditt eget tempo, men krev nyvasket pikk.

Anonymkode: caf57...f36

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste gjør det ja. 

Spesielt at du ikke har prøvd, livet er jo bare en gang. Hva hindrer deg?

Sett i gang å prøv deg frem i ditt eget tempo, men krev nyvasket pikk.

Anonymkode: caf57...f36

Jeg har prøvd, men det byr med altså så imot å putte en tiss i munn 🙈 jeg har tenkt at om han hadde hatt på kondom så kanskje. Han har aldri bedt meg om det eller spurt, så mulig det ikke er så viktig for han

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere klager over ikke nydusjet penis, tenk da hvor delikat skitten fitte er 🤮

Anonymkode: a331a...52a

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere klager over ikke nydusjet penis, tenk da hvor delikat skitten fitte er 🤮

Anonymkode: a331a...52a

Ikke kom her og lat som at du har hatt ren fitte en gang. 

Anonymkode: fb275...744

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med dama i 25 år, og hun har aldri sugd meg.

Anonymkode: 6d396...cb3

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at de aller fleste gjør det ja. 

Anonymkode: b1b42...ac6

Skrevet

Elsker smaken av pikk😋 kjenner ingen som ikke suger..

• Liker 2
Skrevet

Om du tenker slikt om kjønnsorgan må da sex bli fryktelig påvirket av det? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Suger mannen nydusjet 3-4 ganger i året men liker det ikke så veldig... Men siden han elsker det skulle det bare mangle siden han tar baklengs salto for å gjøre meg glad. Er ikke så glad i å bli slikket selv da men vi har ellers et aktivt og spennende sexliv. 

Anonymkode: e170a...55f

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Om du tenker slikt om kjønnsorgan må da sex bli fryktelig påvirket av det? 

Syntes egentlig ikke det blir så veldig påvirket. Jeg måtte venne meg til at han slikket fordi jeg ja, syntes på en måte tiss og munn ikke skal møtes 😂 men syntes jo det er digg nå, noen ganger har han rimmet også, men det blir for spesielt for meg, han syntes dog det er spennende 🙈

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør alle det? Jeg er heldigvis blitt gift til tross for at det ikke er noe for meg, men er det heller sjeldent at damer ikke gjør det? Jeg kunne jo tenke meg å glede han på den måten, vet han ville likt det, men han sier han ikke har noe i mot at jeg ikke gjør det.  

Selvfølgelig ikke alle, men de aller fleste gjør nok det.

Jeg synes ikke noen skal presse seg til å gjøre noe som absolutt byr dem imot, men samtidig er det bra å utfordre komfortsonen bittelitt noen ganger. Du får tolke det som du vil.

Kyssing er også ekkelt hvis man tenker over det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det nesten aldri i mitt forrige forhold. Men har vel blitt mer løssluppen de siste åra, så har stort sett gjort det med de andre jeg har ligget med. Liker følelsen av å ha litt makt over mannen, de fleste digger jo å bli sugd. Har lært meg å bli god til å tolke signaler på hva de liker, og det er både gøy og tennende å se hvor godt de synes det er.

Anonymkode: 0d584...ffc

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det nesten aldri i mitt første forhold skulle det stå

Anonymkode: 0d584...ffc

Skrevet

Det som teller er hva dere har lyst til - ikke om det er vanlig eller ei. 💜

I starten syntes jeg det var sært, men... det meste med sex er jo litt sært. Sånn egentlig. Hvis du har lyst til å prøve, så begynn forsiktig og finn ut hva dere liker og er komfortabel med.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syntes egentlig ikke det blir så veldig påvirket. Jeg måtte venne meg til at han slikket fordi jeg ja, syntes på en måte tiss og munn ikke skal møtes 😂 men syntes jo det er digg nå, noen ganger har han rimmet også, men det blir for spesielt for meg, han syntes dog det er spennende 🙈

Så lenge du ser på pikk og fitte som tiss, er det forståelig at det byr deg i mot. Disse innretningene brukes jo i hverdagen til å tisse med, men i det øyeblikket staken står er den ikke lengre en tiss, men et redskap til felles nytelse på lik linje med ei fitte. 
Ekspertene sier at det overføres mye mindre uønskede ting når en ren «tiss og munn møtes», enn når munn og munn møtes

Anonymkode: 31fb3...309

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd, men det byr med altså så imot å putte en tiss i munn 🙈 jeg har tenkt at om han hadde hatt på kondom så kanskje. Han har aldri bedt meg om det eller spurt, så mulig det ikke er så viktig for han

Greia er jo att når man er kåt og full av begjær så tenker man jo ikke på sånt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne aldri tenkte meg å bli sammen med ei som ikke suger meg.

Anonymkode: 67154...aa7

Gjest Tranma
Skrevet

Jeg skjønner ikke folk som mener det er et must, men jeg hadde følt meg ekkel om han aldri ville slikket meg, og jeg synes det er veldig nært med oralsex, så vi bruker det en del begge veier,men jeg suger nok han mer enn han slikker meg. I tillegg er det ikke så verst med en sprut i munnen bare du klarer å se gleden med det 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...