Gå til innhold

Er det bare meg eller?

Gjest Violetta

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta

Alle som jeg kjenner er bortreist på ferie med kjæreste/samboer mann/kone. Hva er dette for noe? Og HVORFOR sitter jeg her uten noen? Jeg krever ikke en gang å få reise på ferie, jeg vil bare ha en kjæreste jeg! En som er sånn normalt snill, trenger ikke overøses med gaver eller noe, men vil ha en armkrok å sitte i og se på kjedelige programmer på tv og sånn. Og være ekkelt forelsket på bytur.

AAARgh. Det kan da ikke være bare meg.... :tristbla:

Og hvor treffer man egentlig menn når man er lei av å gå på byn og treffe menn med hvit ring på ringfingeren (=giftering tatt av for anledningen)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest messengerboy

sikkert en dårlig trøst for deg, men du er slett ikke alene her i verden, sitter her med ganske like tanker som deg :grine: Men som evig optimist så må man jo tro at en dag så blir det min tur :-D Og du blir kanskje å treffe en mann der du minst venter det en dag. Og da har du plutselig en god og sterk armkrok å sitte trygt og godt i :enig_anim:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke alene, trøst deg med det!! kanskje vi hopper på sydentur til kos og finner noen hyggelige menn der nede? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest messengerboy

Dersom dere ser noen damer nede på Kos, så send meg et kort, så kommer jeg med første fly :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta

Blir nok ikke noen sydentur på meg, ferien min er alt brukt opp. Men sommeren er jo ikke over enda, så hvem vet hva som skjer... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å klage, finn heller på ting å gjøre. Har vært alene i 2 år nå, men har ikke fritidsproblemer akkurat. Nå er det like før jeg tar ferie, reiser til utlandet med barnet mitt. Det ikke første gang vi 2 reiser ut i verden. Om ferien er over lek turist i egen by en ettermiddag, gå på kino, gå en tur i finværet, spill dataspill, besøk kjente du ikke har sett på en stund, kos deg med en god bok/film. Lag deg et festmåltid og tenn levende lys. Kort sagt; finn på noe selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å klage, finn heller på ting å gjøre. Har vært alene i 2 år nå, men har ikke fritidsproblemer akkurat. Nå er det like før jeg tar ferie, reiser til utlandet med barnet mitt. Det ikke første gang vi 2 reiser ut i verden. Om ferien er over lek turist i egen by en ettermiddag, gå på kino, gå en tur i finværet, spill dataspill, besøk kjente du ikke har sett på en stund, kos deg med en god bok/film. Lag deg et festmåltid og tenn levende lys. Kort sagt; finn på noe selv  :)

Du har barn, det har ikke trådstarter. Dette utgjør en ikke ubetydelig forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Jo, trådstarter har barn. Men ikke som er hjemme nå. Og jeg klager ikke, kom med et hjertesukk bare.

Er stort sett fornøyd jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ditt hjertesukk. Ville bare minne deg på om at det finnes masse du kan gjøre selv, bare fantasien setter grenser. Du skal få en klem av meg :klem: Lykke til.

Og Valentino, jeg er et selvstendig tenkende menneske som har egne behov som må ivaretaes selv om jeg har barn :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal love deg at du ikke er den eneste. *sukke litt* Men men. Får jobbet mye inntil jeg får meg en kjæreste som også satt hjemme hele sommern og tjente masse spenn! Ferie til høsten er bra. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Moonshadow

Jeg satt og følte akkurat det samme som deg jeg også. Hadde helt mistet trua på å finne noen.. :tristbla: Men pluttselig kom en barndomskjæreste tilbake i livet mitt og nå er alt bare deilig :kline::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

det beste er vel å ikke tenke for mye på det, da blir det bare verre, de fleste finner noen før eller senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...