AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Jeg er gravid i måned 5. Går til psykolog fordi jeg har vært veldig nedfor fram til nå. Går opp og ned. Noen dager føler jeg litt glede men ellers har det skjedd en del mens jeg ble gravid . Har et barn fra før av og forlovet med ny mann som ikke har vært så grei og vi sliter med forholdet. Jeg var klar på at jeg ikke klarer å gå gjennom det å være alene uten støtte i svangerskapet men likevel er jeg alene nå. Med barnet og jobber. Jeg er så sliten og sover kanskje 3 timer om natten. Når kvelden kommer så føler jeg bare for å gråte og legge meg. Det er krangling hver gang jeg snakker med bf og han forstår ikke at jeg er så dårlig. Nå gruer jeg meg bare til barnet kommer. Jeg gleder meg ikke på ultralyd eller å føle spark.. Jeg smiler og gjør alt jeg må for å fungere normalt. Holder huset ryddig og handler inn mat selv uten bil med den lille jeg har fra før. Jeg gruer meg til all dobbelt arbeidet som kommer med en til. Sist jeg var gravid gledet jeg meg sånn og denne gangen er det helt motsatt:( jeg føler meg kjempe alene akkurat nå og dagene går ganske ensomt. Det var ikke slik jeg ville dette skulle bli jeg håper det går over. Psykologen sier bare jeg er hard mot meg selv. Anonymkode: f4c54...420
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Wow... Kan ikke samboer hjelpe deg? Du er jo gravid.. tøff påkjenning. Anonymkode: 77383...8a0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Høres ut som om kjæresten er problemet. Anonymkode: 20fbb...980 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 Har psykolog foreslått å ha et møte med deg, bf og jordmor? Der dere kan snakke sammen om dette. Er sykmelding et alternativ for å få nok søvn? Anonymkode: eb5dd...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har psykolog foreslått å ha et møte med deg, bf og jordmor? Der dere kan snakke sammen om dette. Er sykmelding et alternativ for å få nok søvn? Anonymkode: eb5dd...4e6 Jeg har tett kontakt med jordmor sammen med psykologen for dette med å kunne knytte meg til lille i magen. Bf har de anbefalt jeg distanserer meg litt fra akkurat nå Anonymkode: f4c54...420
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #6 Skrevet 31. juli 2020 Hva sier legen din? På høy tid med en sykemelding om du bare sover 3 timer ila døgnet. Og har et barn å ta deg av. Hvorfor er du ikke sykemeldt? Anonymkode: ab30c...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå