AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Skjer det noe spennende i kjærlighetslivet mitt snart? isåfall ca når? Takk ❤️ Anonymkode: bfc92...79f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 har du hatt det litt vanskelig nå i vår? I høst synes jeg det virker som du ladder batteriene og bruker tid på å komme deg over det som er vondt i fortiden. Synes det virker som du er mer mottagelig for en kjæreste til våren neste år. Men hvorfor ikke registrere deg på feks turvenn og lignende. Jeg fant min kjæreste der. Anonymkode: bf79c...2c8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: har du hatt det litt vanskelig nå i vår? I høst synes jeg det virker som du ladder batteriene og bruker tid på å komme deg over det som er vondt i fortiden. Synes det virker som du er mer mottagelig for en kjæreste til våren neste år. Men hvorfor ikke registrere deg på feks turvenn og lignende. Jeg fant min kjæreste der. Anonymkode: bf79c...2c8 Kan du spå meg?❤️ Anonymkode: cc8b6...47c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: har du hatt det litt vanskelig nå i vår? I høst synes jeg det virker som du ladder batteriene og bruker tid på å komme deg over det som er vondt i fortiden. Synes det virker som du er mer mottagelig for en kjæreste til våren neste år. Men hvorfor ikke registrere deg på feks turvenn og lignende. Jeg fant min kjæreste der. Anonymkode: bf79c...2c8 kan du spå meg også? om når ca det skjer noe i kjærligheten Anonymkode: 51ce5...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 Hadde blitt kjempeglad om du vil spå meg også, anonym ..2c8, ang kjærlighet? 😊 Anonymkode: f56a8...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #6 Skrevet 31. juli 2020 Hvordan vet man om man kan spå? Har aldri prøvd det egentlig. Anonymkode: 5e249...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå