Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 30.7.2020 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Det å være en bråkete bølle er ikke å være snill. Snille mennesker sitter stille og holder fred, og forstyrrer ikke andre. Helt innafor å kalle vanskelige babyer slemme. 

Anonymkode: f6ff0...6ed

Det er ikke innafor å kalle noen babyer slemme. Og helt ærlig, en baby ER ikke vanskelig, men den kan HA det vanskelig. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En fare med for høye hester er at det kan gjøre veldig vondt å falle ned 😉 Hold deg godt fast, for jeg tror fallhøyden i ditt såkalte «eksemplariske foreldreskap» er stor!!! 😂

Anonymkode: 27b0c...ff0

Skjønner at det gjør vondt når du ikke har like snille barn. Bare gi beskjed hvis du trenger å bli lært opp 😊

Anonymkode: d1120...c65

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at det gjør vondt når du ikke har like snille barn. Bare gi beskjed hvis du trenger å bli lært opp 😊

Ja, kan ikke du legge inn oppskriften på snill baby her, så får vi litt opplæring alle sammen? 🙂

Anonymkode: 2ec54...65d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet vi har gjort en eksemplarisk jobb, og det har man selvsagt sett fra de var nyfødt. 

Åh, kan du ikke være så raus og fortelle hva dere gjør for å få dette til? Vi er sikkert mange som behøver hjelp og tips fra folk som har gjort dette på en eksemplarisk måte.

Anonymkode: 9e3a9...149

• Liker 2
Skrevet

Jeg trekker bare litt på smilebåndet når jeg hører det. Får være måte på hvor krenket man skal bli. Alle vet jo hva de mener, ingen mener at babyer som gråter mye er slemme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kan ikke du legge inn oppskriften på snill baby her, så får vi litt opplæring alle sammen? 🙂

1. Gå rett på mme. 

2. La baby sove i egen seng. 

3. Begge foreldre hjemme i et år (ulønnet permisjon). 

4. Vær rolig og avslappet. Ingen babyer liker stressede foreldre. 

5. Hver trygg på deg selv. Usikre foreldre er dårligere foreldre. 

Voila, har en fornøyd baby som har to omsorgspersoner rundt seg hele tiden. Blir ikke altfor knyttet til kun mor. 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja,vi har en snill baby, men det er fordi vi som foreldre har gjort en god jobb. Det forteller jeg rett ut til folk, men de fleste tror jeg spøker 🤷‍♀️

Eg er ganske så sikker på at du spøker. 

Min baby var veldig "snill" (forferdelig ord, mye bedre å si bedagelig anlagt el. lign) men eg har ikkje vore flinkare enn andre foreldre. Vi gjer alle så godt vi kan. Får du ein kolikkbaby, hjelper det ikkje om du gjer "ein god jobb". Babyar har ikkje samme personlighet. 

Anonymkode: afc89...d7c

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Gå rett på mme. 

Voila, har en fornøyd baby som har to omsorgspersoner rundt seg hele tiden. Blir ikke altfor knyttet til kun mor. 

Oppskrifta passer ikkje så godt på meg

1. Amma døgnet rundt, aldri brukt mme

2. Samsov

3. Åleinemor

4. Jo, eg vil faktisk si at eg var rolig!

5. Tja, delvis 

Likevel fekk eg verdas "snillaste" og roligaste baby (som er veldig knytta til mor 🙂 )

Anonymkode: afc89...d7c

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Gå rett på mme. 

4. og 5. er jeg enig i, men mme og egen seng som go-to løsning for trygg og "snill" baby? Du har virkelig ikke peiling på hva du snakker om. La meg gjette: du har bare ett barn på under et år? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...