AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Del Skrevet 30. juli 2020 Noen andre som skal begynne der til høsten? Jeg er så spent at jeg dauer! Anonymkode: c8147...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Del Skrevet 30. juli 2020 Lykke til med studiet! Anonymkode: 00b75...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Del Skrevet 30. juli 2020 Får håpe du er heldig og får jobb. Jeg har selv arkivfaglig bakgrunn og jobb innen har vært umulig. Man trenger flere års erfaring. Anonymkode: 7dd62...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Del Skrevet 30. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Får håpe du er heldig og får jobb. Jeg har selv arkivfaglig bakgrunn og jobb innen har vært umulig. Man trenger flere års erfaring. Anonymkode: 7dd62...bf5 Jeg satser ikke på hell, men på hardt arbeid Har tatt kontakt med aktuelle bedrifter for å høre om deltidsjobb eller praksis allerede, og selv om korona stikker litt kjepper i hjulene her har jeg fått positive tilbakemeldinger fra flere. Etter studiene skal jeg flytte til et sted der det er lettere å få jobb. Jeg er bare gira 😄 Har fulgt arbeidsmarkedet i et års tid, og det virker slettes ikke umulig å få jobb! Anonymkode: c8147...efe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Del Skrevet 30. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Etter studiene skal jeg flytte til et sted der det er lettere å få jobb. Anonymkode: c8147...efe Ja, på mindre steder er det nok større sjanser. Oslo er det ikke mulig i. Anonymkode: 7dd62...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Del Skrevet 30. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, på mindre steder er det nok større sjanser. Oslo er det ikke mulig i. Anonymkode: 7dd62...bf5 Nei, gud, Oslo holder jeg meg langt unna uansett. Der er det dårlige odds nesten uansett utdannelse. Anonymkode: c8147...efe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå