AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Meg og sambo har feriert hos hans slekt, og har toget videre nå i dag. Vi har vært sammen i 2+ år og elsker hverandre, er trygge på hverandre. Har køddete humør, ikke redd for å fise og rape foran hverandre. Ja, vil si vi har hatt og har et godt og sterkt forhold. Men idag når vi venta på toget skjedde det noe hvor jeg for første gang i dette forholdet har følt meg litt dårlig. Vet ikke om det bare er jeg som er teit eller hva det er... Vi hadde ordnet med billetter i automaten og setter oss ned på stasjonen etter å ha kjøpt litt mat. Etter hvert kommer det inn et par. Hun berta i paret har på seg stramme jeans og stram topp, laangt fint hår, hadde sminka seg. Veldig sånn..fresh. Og sikkert fin 😣 Jeg så at kjæresten min tittet noen ekstra sekunder på henne før han flyttet blikket på noe annet. Men jeg satt sånn til at jeg i sidesynet kunne se at han så flere ganger på henne. Nesten så jeg tenkte at han garantert så sitt snitt til å nistirre på henne når jeg var nedi ryggsekken for å finne vannflaska mi. Jeg tenkte at dette var noen som bare skulle innom stasjonen, men nei de gikk på toget. Så følte jeg meg med ett så jævlig stygg, her hadde jeg forberedt meg til lang togtur og tatt på meg joggebukse, joggesko, ikke noe i ansiktet, håret dyttet opp i en slapp hårball. Så sitter kjæresten min og ser på hun jenta nesten med stjerner i øynene. Følte meg veldig u sexy og i flidd i forhold til henne. Jeg ble ikke sur på han eller noe, men kjente at selvtilliten fikk seg en knekk ja. Vet egentlig ikke helt hvorfor, har liksom aldri tenkt sånn tidligere. Er det vanlig å føle seg litt truet i en sånn setting, eller? 😜 Anonymkode: 01697...b9e 2
Frøyamor Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Hvis du så ut som en slask, og hun var dollet opp, OG han kikket på henne, ja det er naturlig du føler det sånn. Tror alle damer ville følt det sånn. 30
Populært innlegg Frøyamor Skrevet 30. juli 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 30. juli 2020 Aldri sammenlign ditt værste med noen andres beste. Han har nokk allerede glemt henne, du tenker mer på henne enn han, garrantert. 53
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 Mange menn som holder på sånn. Helt utrolig at de ikke skjønner at kjæresten selvsagt merker at de ser på andre damer.Hadde enkelt å greit gjort han oppmerksom på at jeg skjønte hva som foregikk og det ikke er ok at han drømmer se bort i andre når du endatil er tilstede fordi det er respektløst. Anonymkode: 57d12...b81 12
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 Du må lære deg å akseptere at det er andre som er penere enn deg. Med mindre du er verdens peneste da naturligvis Anonymkode: 5c406...749 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 Se for deg at hun sitter usminket i joggebukse og med hårdott og ubarberte legger nå. Krøll bildet sammen og brenn det opp. Ikke bruk krefter på det. Neste gang typen din glor så gi ham en albue Anonymkode: bd829...e41 9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 Ser du aldri en ekstra gang hvis det er en dritkjekk mann i nærheten? Anonymkode: 182d1...bf6 25
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #8 Skrevet 30. juli 2020 Doll deg opp i kveld i steden 💁♀️ Anonymkode: db840...f78 9
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 30. juli 2020 #9 Skrevet 30. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg og sambo har feriert hos hans slekt, og har toget videre nå i dag. Vi har vært sammen i 2+ år og elsker hverandre, er trygge på hverandre. Har køddete humør, ikke redd for å fise og rape foran hverandre. Ja, vil si vi har hatt og har et godt og sterkt forhold. Men idag når vi venta på toget skjedde det noe hvor jeg for første gang i dette forholdet har følt meg litt dårlig. Vet ikke om det bare er jeg som er teit eller hva det er... Vi hadde ordnet med billetter i automaten og setter oss ned på stasjonen etter å ha kjøpt litt mat. Etter hvert kommer det inn et par. Hun berta i paret har på seg stramme jeans og stram topp, laangt fint hår, hadde sminka seg. Veldig sånn..fresh. Og sikkert fin 😣 Jeg så at kjæresten min tittet noen ekstra sekunder på henne før han flyttet blikket på noe annet. Men jeg satt sånn til at jeg i sidesynet kunne se at han så flere ganger på henne. Nesten så jeg tenkte at han garantert så sitt snitt til å nistirre på henne når jeg var nedi ryggsekken for å finne vannflaska mi. Jeg tenkte at dette var noen som bare skulle innom stasjonen, men nei de gikk på toget. Så følte jeg meg med ett så jævlig stygg, her hadde jeg forberedt meg til lang togtur og tatt på meg joggebukse, joggesko, ikke noe i ansiktet, håret dyttet opp i en slapp hårball. Så sitter kjæresten min og ser på hun jenta nesten med stjerner i øynene. Følte meg veldig u sexy og i flidd i forhold til henne. Jeg ble ikke sur på han eller noe, men kjente at selvtilliten fikk seg en knekk ja. Vet egentlig ikke helt hvorfor, har liksom aldri tenkt sånn tidligere. Er det vanlig å føle seg litt truet i en sånn setting, eller? 😜 Anonymkode: 01697...b9e Du har valgt helt selv hvordan du følte deg. Det handler kun om dine tanker. Ikke om samboer, paret, dama eller noe som helst annet. Hvorfor valgte du å tenke slik du gjorde?
Hr. Aktiv Skrevet 30. juli 2020 #10 Skrevet 30. juli 2020 Ja det er helt vanlig å føle seg truet i denne settingen. Damer som titter slik de går alltid etter i håp om noe bedre. Som mann titter jeg gjerne, men forblir på post. 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #11 Skrevet 30. juli 2020 En ting er å synes hun er flott, men det er en helt annen ting å glo/stirre. Hadde syns det var veldig respektløst. Ikke at det skjer så ofte, men når menn/gutter glor på meg mens de er med damen sin så får jeg lyst til å spy. Anonymkode: 230c3...d77 18
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #12 Skrevet 30. juli 2020 Jeg har aldri følt meg truet av at mannen min (eller tidligere kjærester) ser på pene damer. Hallo liksom, jeg ser jo på pene/kjekke/ barske menn... Ettersom jeg aldri har tenkt tanken på å droppe gubben for å jakte på en av dem, så regner jeg vel med at det ikke er noe skummelt at han titter litt ekstra når han ser noe fint heller Anonymkode: a2dde...0c7 10
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #13 Skrevet 30. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg og sambo har feriert hos hans slekt, og har toget videre nå i dag. Vi har vært sammen i 2+ år og elsker hverandre, er trygge på hverandre. Har køddete humør, ikke redd for å fise og rape foran hverandre. Ja, vil si vi har hatt og har et godt og sterkt forhold. Men idag når vi venta på toget skjedde det noe hvor jeg for første gang i dette forholdet har følt meg litt dårlig. Vet ikke om det bare er jeg som er teit eller hva det er... Vi hadde ordnet med billetter i automaten og setter oss ned på stasjonen etter å ha kjøpt litt mat. Etter hvert kommer det inn et par. Hun berta i paret har på seg stramme jeans og stram topp, laangt fint hår, hadde sminka seg. Veldig sånn..fresh. Og sikkert fin 😣 Jeg så at kjæresten min tittet noen ekstra sekunder på henne før han flyttet blikket på noe annet. Men jeg satt sånn til at jeg i sidesynet kunne se at han så flere ganger på henne. Nesten så jeg tenkte at han garantert så sitt snitt til å nistirre på henne når jeg var nedi ryggsekken for å finne vannflaska mi. Jeg tenkte at dette var noen som bare skulle innom stasjonen, men nei de gikk på toget. Så følte jeg meg med ett så jævlig stygg, her hadde jeg forberedt meg til lang togtur og tatt på meg joggebukse, joggesko, ikke noe i ansiktet, håret dyttet opp i en slapp hårball. Så sitter kjæresten min og ser på hun jenta nesten med stjerner i øynene. Følte meg veldig u sexy og i flidd i forhold til henne. Jeg ble ikke sur på han eller noe, men kjente at selvtilliten fikk seg en knekk ja. Vet egentlig ikke helt hvorfor, har liksom aldri tenkt sånn tidligere. Er det vanlig å føle seg litt truet i en sånn setting, eller? 😜 Anonymkode: 01697...b9e Er det sikkert at det er fordi hun så bra ut at sambo så på henne? Kan det ha vært noe som han syntes var rart og at det var derfor han tittet? Og er du helt sikker på at han faktisk gjorde det? Hvis du følte deg som en dass sammenliknet med henne og tenkte mye på akkurat det, kan det hende at du la merke til at sambo tittet på henne, men ikke på andre ting rundt seg? Det er jo ikke uvanlig å gløtte bort på de som sitter på samme tog som en. Men hvis han nå tittet på en pen dame, er det så farlig? Ville ikke du tittet en gang ekstra på en kjempekjekk mann? 😉 Uansett er det et sunnhetstegn at du ikke er sur på han, og skjønner at dette handler om deg og dine følelser, ikke hans. Anonymkode: 7cc91...348 3
Frøyamor Skrevet 30. juli 2020 #14 Skrevet 30. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser du aldri en ekstra gang hvis det er en dritkjekk mann i nærheten? Anonymkode: 182d1...bf6 Syns helt ærlig min mann er verdens kjekkeste. Har enda ikke sett noen jeg syns er finere, så nei. 14
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #15 Skrevet 30. juli 2020 Respektløst av han. Men må si at å fise og rape foran hverandre er vulgært, og ikke noe jeg hadde tolerert. Anonymkode: 4a24d...29d 10
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #16 Skrevet 30. juli 2020 Du overdriver. Er ikke så uvanlig og se på andre mennesker. mange i forhold elsker partneren sin og kunne ikke tenkt å være med noen andre, men de ser på andre. Bare pga de er nysgjerrig, eller tenker "så fin" "så kjekk" Ikke tenk mer på dette. Vær den du er. Du er bra nok. Anonymkode: 6c6b3...4ff 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #17 Skrevet 30. juli 2020 3 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev: Du har valgt helt selv hvordan du følte deg. Det handler kun om dine tanker. Ikke om samboer, paret, dama eller noe som helst annet. Hvorfor valgte du å tenke slik du gjorde? Ikke prøv å legge skylda for hans respektløse oppførsel over på henne. Du er gjennomsiktig. Anonymkode: 4a24d...29d 14
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #18 Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ting er å synes hun er flott, men det er en helt annen ting å glo/stirre. Hadde syns det var veldig respektløst. Ikke at det skjer så ofte, men når menn/gutter glor på meg mens de er med damen sin så får jeg lyst til å spy. Anonymkode: 230c3...d77 Enig, det er så usjarmerende. Glor de på meg tenker jeg alltid at de er mindre begavet - med rævva moral. Anonymkode: 379f0...6c3 7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #19 Skrevet 30. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Respektløst av han. Men må si at å fise og rape foran hverandre er vulgært, og ikke noe jeg hadde tolerert. Anonymkode: 4a24d...29d Enig. Fising foran hverandre er kvalmt. Greit nok at en stygg en slipper unna ved et uhell, det skjer. Men å fise sånn uten videre foran hverandre er ekkelt! Anonymkode: 6c6b3...4ff 15
ntrane Skrevet 30. juli 2020 #20 Skrevet 30. juli 2020 Kan vel ikke klandre at menn stirrer eller tar seg ekstra blikk når kvinner kler seg om de gjør. Alt er stramt for å nemlig vise frem sin kropp og sminke for å manipulere ansiktet. Det hele er så huleboer at det er komisk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå