Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har den siste tida fått telefonoppringninger fra følk som spør etter en annen,eller følk som ringer 1x og legger på. Sjekka på 1881 & nr mitt sto oppført der med fullt navn og adresse. Har hatt det samme # i over 10 år,og har aldri blitt oppringt siden det ikke har lugget ute før. Om følk skal ha tak i den og den person. Hvorfor ringer dom da te me? Er det prankcalls eller noe annaet? Det ene # som ringte hadde skjult nr og skulle ha tak i en i oslo. ringte og ringte heile tida,selv om je sa det var feil. står opplyst på 1881 med nr mitt om hvor i landet jeg bor,men følk ringer likavæl? Noen som har greie på detta? 

Anonymkode: 4b4f7...833

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noen har oppgitt feil telefonnummer et sted? Kanskje noen har gjort en tastefeil et sted, og kanskje byttet om ett siffer, slik at det ble ditt nummer? Umulig for noen her å vite.

Anonymkode: 2e287...fbb

AnonymBruker
Skrevet

men # mitt har aldri stått ute før. hvordan kan dom taste feil #,og ikke sjekke på 1881 etter de dom skal ha tak i? dette begynte så fort telenor hadde lagt ut nr mitt på 1881. følk ringer i bøttevis

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk om nummeret ditt ligger ute på telefonterror.no.  

Anonymkode: c7cdf...2fa

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk om nummeret ditt ligger ute på telefonterror.no.  

Anonymkode: c7cdf...2fa

det ligg på 1881 og 180.no ingen andre plasser

Gjest YtreYtterst
Skrevet

Av en eller annen grunn leser jeg alle innleggene dine med stemmen til Dag Otto Lauritzen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lov til å skrive på dialekt her, veldig tungvint å lese. 

Høres rart ut, ikke godt å si. Du får spørre hvor de fikk nummeret neste gang. 

Hvis det ringer 1 gang kan det være selgere som ringer flere. Har du reservert deg mot telefonsalg?

Anonymkode: 1e3bc...dd2

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

men # mitt har aldri stått ute før. hvordan kan dom taste feil #,og ikke sjekke på 1881 etter de dom skal ha tak i? dette begynte så fort telenor hadde lagt ut nr mitt på 1881. følk ringer i bøttevis

Tastefeil kan fortsatt forekomme, og det er overhodet ikke vanlig å sjekke alle nummer på 1881 før man ringer det. Eller det kan være feil i rutingen av samtalen. Mye som kan ha skjedd, og fortsatt ikke mulig for noen her å vite. Du får forsøke å spørre de som ringer, de kan sikkert fortelle deg hvorfor de ringer til deg. 🙂 

Anonymkode: 2e287...fbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke lov å skrive dialekt. 

Anonymkode: 6afcb...500

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om du har et telefonnummer som ligner på nummeret til en som selger dop i Oslo :)

Anonymkode: 69566...0cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, YtreYtterst said:

Av en eller annen grunn leser jeg alle innleggene dine med stemmen til Dag Otto Lauritzen.

Alf Prøysen her 😂

Anonymkode: 9acdc...663

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, YtreYtterst skrev:

:skratte:

Anonymkode: d1332...f36

Gjest YtreYtterst
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Alf Prøysen her 😂

Anonymkode: 9acdc...663

Hæhæhæ, det er hakket hyggeligere da iallefall :ler: 

AnonymBruker
Skrevet

Vet dere hvem jeg er?

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov til å skrive på dialekt her, veldig tungvint å lese. 

Høres rart ut, ikke godt å si. Du får spørre hvor de fikk nummeret neste gang. 

Hvis det ringer 1 gang kan det være selgere som ringer flere. Har du reservert deg mot telefonsalg?

Anonymkode: 1e3bc...dd2

Ja,# mitt er reservert mot alt av salg. Je fikk ny tlf,og da ble nr automatisk lagt ut på 1881 av telenor. Og nr mitt er det samma,men så fort det lå på 1881 har det ringt haugevis her! 

AnonymBruker
Skrevet

den eine som ringte skulle ha tak i ein mann. du har ringt feil svarte je hun. Men hun bare ringer og ringer og ringer. Sendte mld til hun og sa fra om at det var fel #,men hun gir se ikkje. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...