Gå til innhold

Sitter på nesten tom buss. Likevel setter folk seg på raden rett bak meg??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen? Foruten to andre passasjer som satt et stykke foran meg i bussen er den bakerste halvdelen av bussen tom. Flust av ledige seter. Også setter folk seg likevel RETT bak meg 😷 hvorfor? Er folk idioter? Hadde du gitt beskjed? 

Anonymkode: aac24...16b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge de ikke sitter på avsperrede seter er det vel greit?

Nei- ingen grunn til å si fra. 

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare bytte sete?:klo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å komme dit at neste gang så sier jeg ifra. En gammel gubbe sto så godt som oppi handlekurven min i dag, som om kan ikke kunne lese skiltet om avstand. Idioter. Skulle nesten ønske Korona var sterkere og kunne rydde vekk alle disse dustene sånn at de slapp å plage samfunnet med sin lave IQ i fremtida 

Anonymkode: 0740e...69e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Blålilla skrev:

Så lenge de ikke sitter på avsperrede seter er det vel greit?

Nei- ingen grunn til å si fra. 

Men det går jo an å bruke hodet likevel? Ta hensyn til at ikke alle er like keen på å sitte nærme fremmede når det så utrolig enkelt kan unngås! Og for alt de vet kan jo personen foran dem være smittet 🤷‍♀️

• Liker 4
Skrevet

Det er vel slik reglene er nå på kollektiv transport? Så da kan du jo ikke si så mye, du får flytte deg selv, det hadde jeg gjort.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Fliip skrev:

Kan du ikke bare bytte sete?:klo:

Det kan jeg jo. Men hvorfor kan ikke personen som gikk ombord etter meg sette seg på setet en meter unna? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å komme dit at neste gang så sier jeg ifra. En gammel gubbe sto så godt som oppi handlekurven min i dag, som om kan ikke kunne lese skiltet om avstand. Idioter. Skulle nesten ønske Korona var sterkere og kunne rydde vekk alle disse dustene sånn at de slapp å plage samfunnet med sin lave IQ i fremtida 

Anonymkode: 0740e...69e

Det er skummelt hvor lite opplyst og tankeløse folk er enda 😦

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Det er vel slik reglene er nå på kollektiv transport? Så da kan du jo ikke si så mye, du får flytte deg selv, det hadde jeg gjort.

Joda, skiltene er fjernet. Men så godt som hele bussen er ledig, likevel skal de på død og liv oppi ryggen min..? Hadde bussen vært halvfull og full så hadde det naturligvis ikke vært et problem overhodet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å kline seg opptil andre mennesker på den måten er sært, koronavirus eller ei.

Anonymkode: 818b3...287

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jeg jo. Men hvorfor kan ikke personen som gikk ombord etter meg sette seg på setet en meter unna? 

Kanskje han/hun ikke tenkte seg om og bare dumpet ned på et ledig sete? Jeg har mine faborittplasser på bussen, og setter meg der om det er ledig uten å se rundt meg.

Kanskje bussen fylles opp etterhvert, og da spiller det jo ingen rolle.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Blålilla skrev:

Kanskje han/hun ikke tenkte seg om og bare dumpet ned på et ledig sete? Jeg har mine faborittplasser på bussen, og setter meg der om det er ledig uten å se rundt meg.

Kanskje bussen fylles opp etterhvert, og da spiller det jo ingen rolle.

Bor i en mindre by og på denne tiden er det stort sett lite passasjerer, så nei. Og i denne koronatiden så burde det kunne forventes at man titter opp fra egen verden i ny og ne. Men helt Ok å være uenige. 

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Å kline seg opptil andre mennesker på den måten er sært, koronavirus eller ei.

Anonymkode: 818b3...287

Hver. eneste. gang jeg setter meg et sted så kommer det jammen meg en eller annen som skal sitte i nærheten av meg. Må ha fascinerende tiltrekningskraft :blink: 

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Peanut skrev:

Hver. eneste. gang jeg setter meg et sted så kommer det jammen meg en eller annen som skal sitte i nærheten av meg. Må ha fascinerende tiltrekningskraft :blink: 

Du er vel digg da? :)

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Den Sagnsomsuste said:

Du er vel digg da? :)

Jeg synes ikke det jeg selv da 👀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et godt eksempel på at folk ikke tenker 

Anonymkode: 84cb8...06b

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Men det går jo an å bruke hodet likevel? Ta hensyn til at ikke alle er like keen på å sitte nærme fremmede når det så utrolig enkelt kan unngås! Og for alt de vet kan jo personen foran dem være smittet 🤷‍♀️

Seksualdriften hos menn generelt er sterkere enn frykten for koronavirus.

Anonymkode: 59337...d22

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du satt på et av de forreste setene bakerst (hvis det gir mening haha), kan det hende av vedkommende var dårlig til beins eller liknende og ville være sikker på å få satt seg før bussen begynte å kjøre.

Mange som ser unge og friske ut kan også ha problemer med bein, balanse osv.

Anonymkode: 7e801...9fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke "sagt fra" så lenge vedkommende ikke brøt noen smittevernregler. 

Anonymkode: 41860...c75

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er skummelt hvor lite opplyst og tankeløse folk er enda 😦

Det som virkelig er skummelt, er hvor slemme folk er mot hverandre. Dette underforumet er fullt av drittslenging og skam. Flere burde kanskje høre på det Høie sa i dag. 

Anonymkode: ccd73...93c

• Liker 1
  • Opprett ny...