AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Det sies at det en gjør, får en tilbake. Men hvis karma blir slettet og restruert ved fremtidige liv, vil det da spille noen rolle om en gjør fælt mot andre som å plage og mobbe i dette livet? Vil det da spille noen rolle å ødelegge andre hvis all karma blir restruert? Da kan en vel mobbe og plage andre og være frekk mot de en ikke liker for det blir ikke konsekvenser av det? Anonymkode: 53be6...67a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Vel å være ond strider jo mot de flestes natur. Det som iallefall jeg tenker er å ikke bry seg om hva andre mener, og å ikke kaste bort tid på folk en ikke liker. Anonymkode: f1e2d...ce8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Neinei, karma blir ikje slettet, dvs. i neste liv blir du kakerlakk eller no hvis du er ond i nåværende liv. Anonymkode: 37bf7...fc8
MarieLo Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 Du må reinkarnere på samme frekvens da. Dvs, hvis du er en veldig negativ og egoistisk person, så vibrerer du på veldig lave frekvenser, og da risikerer du å reinkarnere inn i en sivilasjon som er 1000 år bak den forrige du var i, med nytt hukommelsestap så klart. Hvis ikke det er en straff for å være ond så vet ikke jeg. Karma trenger ikke å vente til neste liv for å gi tilbake den samme medisinen en har gitt andre heller. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 Hvis karma finnes og vi har flere liv, vil du sannsynligvis ende opp som en kakerlakk i ditt neste liv. Hvis karma ikke finnes og vi ikke får flere liv, vil du bli sett på som en kakerlakk i det ene livet du har. Anonymkode: c7654...7cc
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 Jeg tror på tidligere liv, og karma. Og tro meg, men det vil følge deg i ditt neste liv. Jeg har prøvd reinkarnasjon, og i mitt tidligere liv, så gjorde jeg en ond handling. Og har blitt straffet mye mer for det i dette livet. Og den personen, jeg gjorde det mot i det livet, er den samme personen som utsatte meg for grusomme ting i dette livet. Anonymkode: d2c96...8fe
MarieLo Skrevet 31. juli 2020 #8 Skrevet 31. juli 2020 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ga mening. Anonymkode: 53be6...67a Det at du tenker det høres bra ut. For denne informasjonen er langt der ute, ift. hva folk flest ønsker å forstå, så det kan høres ut som du lytter litt til intuisjonen, som bekrefter at det stemmer. Og hvis det er tilfelle så er det veldig bra. 🙂 Endret 31. juli 2020 av MarieLo 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå