AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Hvorfor er det akseptabelt? Anonymkode: 44a8f...ef9
Silva Pluvialis Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Mener du å utnytte andre for sex? Selvsagt er ikke det greit. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, Uatskillelig skrev: Mener du å utnytte andre for sex? Selvsagt er ikke det greit. Sorry, ser det ble veldig dårlig formulert der. Anonymkode: 44a8f...ef9
herzeleid Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 Nå vet jeg ikke helt hva trådstarter tenker på her, men "bruk og kast"-tilnærmingen anses vell som "greit" rett og slett fordi vi er forventet å tenke at det "bare er sex", og sånn sett ingen stor greie. Dermed anser en del ikke det å sjarmere noen til sengs uten ønske om noe mer som slemt, siden det i deres øyne ikke er en stor greie, og samtidig at det å ikke åpent flashe intensjonene er en del av spillet. Så lenge en lærer at "det er jo bare sex" må en nesten regne med at en del tar lett på nettopp sex. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 3 timer siden, herzeleid skrev: Nå vet jeg ikke helt hva trådstarter tenker på her, men "bruk og kast"-tilnærmingen anses vell som "greit" rett og slett fordi vi er forventet å tenke at det "bare er sex", og sånn sett ingen stor greie. Dermed anser en del ikke det å sjarmere noen til sengs uten ønske om noe mer som slemt, siden det i deres øyne ikke er en stor greie, og samtidig at det å ikke åpent flashe intensjonene er en del av spillet. Så lenge en lærer at "det er jo bare sex" må en nesten regne med at en del tar lett på nettopp sex. Du har vel rett i det du skriver. Selvom jeg egentlig ikke synes noe om det og at det egentlig ikke er særlig fint mot den andre. Anonymkode: 44a8f...ef9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det akseptabelt? Anonymkode: 44a8f...ef9 Fordi folk er fjerne og egoistiske, ikke i kontakt med egne følelser og trenger bekreftelse, sex er jo digg uansett så hvorfor ikke slå en flue i en smekk? Mange orker ikke styret med å binde seg til noen og får sjeldent følelser for noen. Er min mening. Selv har jeg blitt brukt for sex flere ganger der fyren gav uttrykk for at han ville ha forhold med meg, men fortsatt er på sjekkern og har datingprofiler aktive mens vi dater og ligger. Konfronterte de med det og de ble sure og mente jeg var urimelig. Ubeskyttet var det også, sa jeg ikke ville ha sykdommer og ikke har sex med folk bare for å ha det... Anonymkode: 121d5...f1a 1
Rant Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 Det er vel aldri akseptabelt å utnytte noen. Ved å utnytte noen vil det si man ikke er ærlig om hva man ønsker av forholdet. Kan du ikke heller være åpen om at det er kun sex? 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #8 Skrevet 31. juli 2020 Det heter «one night stand» noe begge kjønn benytter seg av. Har blitt «utsatt» for det å «utsatt» noen for det. Anonymkode: e806d...8fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå