Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vi er et par i begynnelsen av 30-årene som prøver. Jeg sluttet på p-pillene i februar,og har hatt regelmessig mens siden da. Syklus på 28-29 dager. Vi har misset noen pp,så vet ikke hvilken vi er i nå,kanskje på tredje. 

Vi hadde sex den 22.juli, og jeg ventet mens den 28. Den 24 begynte jeg å spotte,før mensen da kom den 28. MEN; den varte bare til midten av dagen igår. Altså har jeg blødd bare 1 1/2 dag,noe som ikke er normalt for min del. Så da skjønner jeg veldig lite..! Har ikke styrt så mye med el-testing og temping, har kun en app. 

så da lyder spørsmålet mitt som følger:

Er det mulig å bli gravid en uke før mensen? Kan eggløsningen ha vært så sent? Siden mensen denne gangen er sånn som den er? Kan tilføye at jeg ikke hadde de vanlige «mensensymptomene» på forhånd heller. Ingen murring eller vondt i ryggen eller magen. Veldig merkelig. 

Anonymkode: 99380...b09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man får en blødning som er utenom det normale bør man alltid ta en test. Jeg fikk en litt rar mensen en gang, men det viste seg å være svangerskapsblødning. Kan jo hende du er gravid, men fikk eggløsning tidligere enn du trodde (mtp. at du ventet mensen 28/7)

AnonymBruker
Skrevet

Fullt mulig å bli gravid uka før forventet mens. Jeg ble det nå, fikk det bekreftet på ultralyd.

Anonymkode: 3b870...de4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...