AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Jeg fikk en liten lite synlig rødvinsflekk på en bommulsgenser forrige uke jeg har enda ikke rørt den eller vasket genseren. Hva kan jeg gjøre for å få den bort? kan jeg ta på zalo og la det ligge i kaldt vann også bruke vanish flekkfjerner før jeg tar den i maskinen? Anonymkode: e4ccd...02e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Og forresten jeg glemte å si at genseren er ikke hvit den er beige Anonymkode: e4ccd...02e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Når du har latt genseren ligge en uke uten å gjøre noe, er nok løpet kjørt. Men du kan prøve med Vanish. Den typen flekker bør man gjøre noe med umiddelbart. Anonymkode: 9834a...63b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 hvitvin fjerner rødvinsflekker på klær. reddet mine plagg mange ganger. har ikke noe å si om den er en uke gammel. kommer ann på stoffet på tøyet du har sølt på da antar jeg. bomull og ull har det funket på hos meg ihvertfall Anonymkode: 22c06...448
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 På 30.7.2020 den 15.43, AnonymBruker skrev: Når du har latt genseren ligge en uke uten å gjøre noe, er nok løpet kjørt. Men du kan prøve med Vanish. Den typen flekker bør man gjøre noe med umiddelbart. Anonymkode: 9834a...63b Det funka faktisk kjempe bra! det har gått to uker uten at jeg har gjort noe. Nå er flekken helt vekk. Tok å smørte på zalo å lot zaloen ligge å trekke i 5 min, så la jeg genseren i en bøtte med iskaldt vann å lot den ligge i 15 min. Så tok jeg vansih flekkfjerner og i maskinen etterpå. Anonymkode: e4ccd...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå