Kågebruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Del Skrevet 30. juli 2020 Peter den store innførte det i 1698. Hvorfor kan vi ikke innføre noe lignende her? Skal ta skjegget mitt imorgen kveld. Inntil videre er jeg en av de som må betale skatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 30. juli 2020 #2 Del Skrevet 30. juli 2020 Det må jo eventuelt kontrolleres, så kanskje en skulle lagt på et par kroner ved passering av bomringene? Det vil kanskje koste noen kroner å få installert bedre kameraer og systemer for gjenkjenning, men vi har tross alt kun en klode! 🌍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Del Skrevet 30. juli 2020 Heller "duckface"-skatt. Det gjør jo faktisk fysisk vondt når man ser dem. Anonymkode: fd172...7d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Del Skrevet 30. juli 2020 Ja, absolutt. Jeg jobber gjerne som kontrollør og vandrer rundt i byen med barberhøvvel og klippemaskin. Nei takk til skjegg! 💈✂️🧔🏻❌🧔🏼❌🧔🏾✂️💈 Anonymkode: 4d577...a79 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Del Skrevet 30. juli 2020 Jeg er for 😂 spesielt om det er langt hipsterskjegg det er snakk om. Anonymkode: bfc6f...1cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #6 Del Skrevet 31. juli 2020 For et idiotisk forslag. Anonymkode: 2d0ac...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Del Skrevet 1. august 2020 Mye lettere om kvinner bare hadde sluttet å ligge med hipstere så hadde problemet forsvunnet fort. Anonymkode: 8dec9...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #8 Del Skrevet 1. august 2020 På 30.7.2020 den 14.53, Kågebruker skrev: Peter den store innførte det i 1698. Hvorfor kan vi ikke innføre noe lignende her? Skal ta skjegget mitt imorgen kveld. Inntil videre er jeg en av de som må betale skatt. God ide! Men nå leste jeg nettopp i Vanity Fair, at skjegg - både hipstervarianten og uteligger (3 dagers) varianten - er på vei ut. Det vil altså forsvinne av seg selv uten skjeggskatt:) Ser frem til at alle disse ustelte uteliggertrynene i 40-, 50- og 60 årsalderen får seg en skikkelig make over. Anonymkode: c81bf...dd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 1. august 2020 #9 Del Skrevet 1. august 2020 Hvorfor skal du ta skjegget ditt, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #10 Del Skrevet 1. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye lettere om kvinner bare hadde sluttet å ligge med hipstere så hadde problemet forsvunnet fort. Anonymkode: 8dec9...dbe Har vi ikke det? Tror bare ikke de tar hintet.. Anonymkode: bfc6f...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå