Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Fant ut i dag at jeg er gravid og kan ikke forstå at det stemmer siden jeg har tette eggledere. Flere i samme situasjon? 

042637EE-9B0B-4A65-BCBE-FFAC0ACD4E5D.png

Anonymkode: e5e60...035

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Fant ut i dag at jeg er gravid og kan ikke forstå at det stemmer siden jeg har tette eggledere. Flere i samme situasjon? 

042637EE-9B0B-4A65-BCBE-FFAC0ACD4E5D.png

Vil ikke skremme deg, men jeg ville sjekket for svangerskap utenfor livmoren. 

Anonymkode: a39b4...82d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke skremme deg, men jeg ville sjekket for svangerskap utenfor livmoren. 

Tenkte på det selv. 
Ts 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte på det selv. 
Ts 

Jeg har opplevd det samme som deg. Jeg var gravid utenfor livmoren, men i tillegg hadde jeg et foster på rett sted... Det ble ingen barn😪

• Liker 1
Gjest Katteelskeren
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd det samme som deg. Jeg var gravid utenfor livmoren, men i tillegg hadde jeg et foster på rett sted... Det ble ingen barn😪

Uff!
Kan jeg spørre om du hadde foster på rett sted pga ivf? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Katteelskeren skrev:

Uff!
Kan jeg spørre om du hadde foster på rett sted pga ivf? 

Nei jeg ble naturlig gravid i pause mellom ivf. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg ble naturlig gravid i pause mellom ivf. 

Så hvis jeg har forstått deg riktig, så har du opplevd å bli gravid naturlig og fosteret havnet på rett sted, selv med tette eggledere? 

Kjenner jeg er så pessimistisk nå, og tenker dette går galt. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så hvis jeg har forstått deg riktig, så har du opplevd å bli gravid naturlig og fosteret havnet på rett sted, selv med tette eggledere? 

Kjenner jeg er så pessimistisk nå, og tenker dette går galt. 

Ja altså, i samme graviditet så hadde jeg et utenfor og ett på rett sted. Endte med at jeg måtte operere og kan nå ikke bli gravid, men dette er ikke helt vanlig tror jeg. Ikke vær for pessimist. 

AnonymBruker
Skrevet

Min venninne fikk vite hun hadde tette egglederne, 10 år etterpå ble hun gravid på naturlig måte. Det kan godt være at du er gravid og at alt er fint👶

Jeg håper du ikke tar det ille opp, men den dagen du får baby, håper jeg du skaffer deg korte negler.

Det er veldig uhygienisk og ubehagelig for babyen å bli tatt på med lange klør. 

Anonymkode: 6bc2a...715

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min venninne fikk vite hun hadde tette egglederne, 10 år etterpå ble hun gravid på naturlig måte. Det kan godt være at du er gravid og at alt er fint👶

Jeg håper du ikke tar det ille opp, men den dagen du får baby, håper jeg du skaffer deg korte negler.

Det er veldig uhygienisk og ubehagelig for babyen å bli tatt på med lange klør. 

Anonymkode: 6bc2a...715

Herregud. Kunne du ikke heller bare sagt at venninnen din fikk en baby og kutta ut avsnittet om neglene? 

Forøvrig meg med tette eggledere og exu samtidig som vanlig graviditet. Jeg hadde en naturlig graviditet før ivf som gikk bra. Aner ikke hvordan egglederne avr da altså. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg har en eggleder igjen, den er påvist tett etter operasjon. Ble spontan gravid i mai, men dessverre endte det i MA. 

Som en lege så fint sa; Titanic var skipet som aldri kunne synke, men det gjorde det. Nå er du gravid på egen hånd. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Neutral90 skrev:

Jeg har en eggleder igjen, den er påvist tett etter operasjon. Ble spontan gravid i mai, men dessverre endte det i MA. 

Som en lege så fint sa; Titanic var skipet som aldri kunne synke, men det gjorde det. Nå er du gravid på egen hånd. 

Hadde aldri trodd at jeg noen gang skulle få se en positiv graviditetstest. Håper virkelig at alt er normalt. Tenker å bestille en privattime for å undersøke om fosteret er i livmoren. 

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri trodd at jeg noen gang skulle få se en positiv graviditetstest. Håper virkelig at alt er normalt. Tenker å bestille en privattime for å undersøke om fosteret er i livmoren. 

Forstår deg godt, det var en nydelig følelse :) et tips er å gå til fastlegen og måle hcg. Om det er normal doblingstid er det en grei indikasjon på at det er i livmora (tror det var 20% som hadde normal hcg stigning hadde likevel xu elns) 

AnonymBruker
Skrevet

Helt utrolig. Fosteret er på rett plass🌹

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Helt utrolig. Fosteret er på rett plass🌹

Gratulerer! Hvor langt er du på vei? Testen slo jo ut veldig sterkt 🥰💞

Anonymkode: a7eb5...b65

• Liker 1
Gjest Katteelskeren
Skrevet

Tusen takk! Gynekologen sa at dette kunne skje selv om man fikk påvist tette eggledere. Fantastisk følelse å se at fosteret er på rett plass. Vi så ikke fosteret så godt siden jeg kun er 5+1 i dag, men vi så plommesekken og det så ut som det var et lite bankende hjerte selv om det er svært tidlig. Fikk også dette resultatet på dagens test! 

Ts

775C834E-B208-478B-BCF3-CD6CB0E0EF06.jpeg

Skrevet
23 minutter siden, Katteelskeren skrev:

Tusen takk! Gynekologen sa at dette kunne skje selv om man fikk påvist tette eggledere. Fantastisk følelse å se at fosteret er på rett plass. Vi så ikke fosteret så godt siden jeg kun er 5+1 i dag, men vi så plommesekken og det så ut som det var et lite bankende hjerte selv om det er svært tidlig. Fikk også dette resultatet på dagens test! 

Ts

775C834E-B208-478B-BCF3-CD6CB0E0EF06.jpeg

Gratulerer! 

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer ❤️

Anonymkode: 13794...313

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...