Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før du fikk barn og før graviditet,  hadde du noen magefølelse på kjønn på «alle» barna? Om du ønsket flere, hadde du magefølelse på at du fikk eks «2 gutter» «2 jenter» eller flere, eller begge kjønn, 2 jenter/ en gutt/ eller motsatt. Hvordan ble det?

har alltid sett for meg at jeg øsnker 3 barn, og at det blir en blanding med gutter og evt jenter, men kanskje fordi det er sånn i min egen søskenflokk. Jeg trodde også at mitt første barn skulle bli gutt. Denne følelsen fortsette når jeg ble gravid, og ut kom en prins 💙

blir spennende å se hva neste bringer 🙏🏻💙

Anonymkode: 97ce2...fb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en veldig "trygg følelse" på at jeg skulle få jente, og det ble det. Nå aner jeg ikke, er i uke 9 da så ja.. Vet ikke 😅

Anonymkode: 3a32b...dd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid sett for meg at jeg kommer til å få to jenter. Er nå gravid for første gang med jente. :)

Anonymkode: cc3ff...8d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med første var jeg overbevist om at det var en gutt. Har tenkt siden jeg var liten at min første ville bli en gutt. Og det var det :) andre var jeg litt mer usikker, men magefølelsen helte mot gutt. I følge TUL og OUL blir det jente :)

Anonymkode: fd6c5...98d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en jente, og både jeg og mannen var sikker på at bi kom til å få jente før vi begynte å prøve å når jeg ble gravid, jenta ble det😊 bi holder på å prøve på et til nå, og er ganske sikker på at vi blir å få en jente, vi ser for oss at vi blir en familie med to jenter, vet ikke hvorfor, bare tror det. Selv om jeg synes det hadde vært mer stas med et av hvert kjønn 😊

Anonymkode: 2a40c...207

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde følelsen på gutt fra positiv test, og det er en gutt i følge 3 UL (uten tvil). Termin om noen dager. 

Anonymkode: 6bed4...e54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var gutt med de to første, men det var jente begge gangene gitt! Med nummer tre og fire hadde jeg en liten jentefølelse helt fra start, og det viste seg å stemme❤️

Anonymkode: db5b5...808

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jada . Fikk feil på 2 av 3 😆

Anonymkode: 5f6a6...3d5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...