Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #1 Del Skrevet 17. september 2002 Sikkert tatt opp før,men jeg prøver fordet. Er for tiden og roter med en jente på 24,jeg er 34. Er det "For" stor forskjeld? Jenta virker nu voksen/fornuftig nok for sin alder + litt til. Trur ett par av mine kompiser kommer til og få hetta,men akkurat det bekymrer meg ikke såååå veldig mye. Bare litt! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 17. september 2002 #2 Del Skrevet 17. september 2002 Kanskje kompisene dine bare blir misunnelige? Aldersforskjellen har ikke noe å si - men hvordan dere trives i hverandres selskap har derimot masse å si... Du sier at du roter med henne? Så der er ikke noe alvor inne i bildet enda? Uansett så vet jeg om et par der han er 21 og hun er 33 :o De har vært sammen noen mnd nå. De eneste som fikk hetta var foreldrene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tutte Skrevet 17. september 2002 #3 Del Skrevet 17. september 2002 Nei om dere fungerer sammen så stå på.....syntes ikke det er noe galt med en aldersforskjel på 10 år jeg så lenge det ikke er en på 15 og en på 25 som har et forhold...du forstår hva jeg mener..... dere er to voksne mennesker ...... Önsker dere lykketil....og du kameratene dine vil nokk venne seg med tanken og snart glemme at hun er så mye yngre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 17. september 2002 #4 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg er 21 år og kjæresten min er 29. Vi har det veldig fint sammen :blunke: Synes ikke du skal bry deg om aldersforskjellen hvis dere trives sammen. Dere er jo tross alt voksne mennesker begge to, og da ser jeg ikke på det som noe problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 17. september 2002 #5 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg er 21 og kjæresten min er 30, det fungerer så fint så. Ikke bekymre deg for aldersforskjellen du, 10 år er ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 17. september 2002 #6 Del Skrevet 17. september 2002 Drit i aldersforskjellen... Dere er jo begge over 20 og voksne. Det er bare 10 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. september 2002 #7 Del Skrevet 17. september 2002 Her må jeg si meg enig med de andre. Dere er voksne mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 18. september 2002 #8 Del Skrevet 18. september 2002 Syntes ikke ti år er for stor forskjell når dere er såpass gamle. Det hadde vært noe annet om du hadde vært 24 og hun 14..... Og når hun i tillegg er voksen for alderen, så burde det gå fint. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. september 2002 #9 Del Skrevet 18. september 2002 For stor forskjell for hvem? Er det ikek dere som skal avgjøre det, eller lar du andre ta deg avgjørelsen? Det jeg selvfølgelig vil fram til er at hva andre mener vel har lite å si!... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 18. september 2002 #10 Del Skrevet 18. september 2002 Gjør det du selv vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #11 Del Skrevet 18. september 2002 Takk for alle svar Alder er jo egentlig bare ett tall! Enig i hvis jeg hadde vært 24 og hun 14,det hadde blitt veldig feil. Som sagt,hun er voksen og litt til Nei det er ikke andre som skal avgjøre det,men jeg skal innrømme at jeg bryr meg pittelite hva kompisene mine sier. Men det føles rett for meg,så da så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå