AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Føler jeg har kjørt meg litt fast. Er lei jobben, lei arbeidstiden, lei av at jobb går utover fritid osv. Samtidig har jeg tatt en bachelor, ferdig før 5 år siden. Har fast jobb og grei nok inntekt. Også en ganske trygg/sikker jobb. Er det andre som også har kjørt seg litt fast? Hva gjorde dere? Jeg liker tryggheten, men kommer til å bli gal av jobben/yrket om jeg fortsetter flere år til. Er det lurt å bare satse og komme seg videre? Eller la ting gå saktere? Greien er også at vi er nå slutten av 20årene og ønsker barn om ikke for lang tid. Vil jo ha sikker økonomi og ikke måtte vente alt for lenge pga den biologiske klokken. Anonymkode: ed305...cc7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Hvilken utdannelse har du, hva er det du ønsker? Kanskje vi kan hjelpe deg litt med å se muligheter Anonymkode: 42c6a...6a0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Du er jo såpass ung, når du har kjørt deg fast så tidlig ville jeg nok tenkt meg om. Når du også ønsker barn opp i det hele kan ting bli vanskelig. Om du blir gravid å skal beholde en jobb du ikke liker blir jo ikke livet så bra, se på muligheter med den utdannelsen du har. Søk jobber heletiden, det er viktig å skifte beite. Jeg skifter ca hvert 4-5år. Er lett å gro fast, tiden går fort. Å jobbe redusert er en viktig ting du kan tenkte på, bare det å gå ned til 80% hjelper mye. Anonymkode: ae326...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå