Irja Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Har alltid slitt med uren hud, og er på konstant jakt etter produkter som dekker godt. Hva er dine favorittprodukter? Foundation og pudder. God dekkevne
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Skriftet hudpleierutine og sminke og en mnd siden, og huden min er helt forandra. Gått på 2 runder med iso, men fortsatt hatt uren og rød/ugjevn hud med nupper, men nå har jeg startet med: rens fra cerave, serum fra the ordinary og krem fra cerave Sminke: fountationpudder fra bareminerals og settingpudder fra laura mercier. Billig hudpleie som er mildt og bra for huden, annbefaler å prøve Anonymkode: 1ccdb...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skriftet hudpleierutine og sminke og en mnd siden, og huden min er helt forandra. Gått på 2 runder med iso, men fortsatt hatt uren og rød/ugjevn hud med nupper, men nå har jeg startet med: rens fra cerave, serum fra the ordinary og krem fra cerave Sminke: fountationpudder fra bareminerals og settingpudder fra laura mercier. Billig hudpleie som er mildt og bra for huden, annbefaler å prøve Anonymkode: 1ccdb...2cc Signerer denne, cerave og the ordinary er virkelig gode produkter, anbefales! Settingpouderet fra laura mercier er også veldig bra, har hørt mye om "doublewear foundation" og at det skal dekke godt, Anonymkode: afc47...436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå