AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #21 Skrevet 30. juli 2020 Det er vel bare en fugl som ligner på struts, det er typisk for barn å trekke slike sammenligninger til ting de kjenner og har sett før. Da jeg hadde mynde møtte jeg en del små barn som var overbevist om at det var en dinosaur, og ja, de ligner jo mer på en velociraptor enn en labrador, så jeg skjønner jo koblingen. Prøvde å forklare dem at dette er en type hund som løper fort, men er sikker på at noen av dem kom hjem og fortalte ved middagsbordet at de hadde sett en dinosaur utenfor barnehagen i dag. Finn frem fugleboka og se om dere finner noe som ligner, så lærer dere noe i ferien også. Anonymkode: 4c66f...884 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #22 Skrevet 30. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Altså det var en kenguru på rømmen i Karmøy (tror jeg det var) som var løs ganske så lenge sÅ absolutt ikke umulig!! Anonymkode: f287d...977 Haha. Den nyheten lo jeg godt av. Kenguruen har vært på rømmen i 2 måneder, bosatt seg i en barnehage og dyrehagen sier: Han sa da at han trodde kenguruen ville finne tilbake til dyreparken på egen hånd. – Den vil nok ikke returnere frivillig, sier barnehagestyreren til VG. Kenguruen spiser gress og grønt, og har det nok helt fint her hos oss. Anonymkode: fb857...dec
Huttetusa Skrevet 30. juli 2020 #23 Skrevet 30. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Altså det var en kenguru på rømmen i Karmøy (tror jeg det var) som var løs ganske så lenge sÅ absolutt ikke umulig!! Anonymkode: f287d...977 Ja var ikke den på rømmen i over 2mnd da😂😂
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #24 Skrevet 30. juli 2020 Hjelpe meg, er det noe å lage en sak av..? Han har mest sannsynlig sett en fugl med lang tynn hals.. Jeg bor forøvrig på Vestlandet, og det er en strutsefarm bare 2 km fra huset mitt Så her kunne vi faktisk risikert å få en struts på rømmen utenfor vinduet. Anonymkode: fee0d...163 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #25 Skrevet 30. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså det var en kenguru på rømmen i Karmøy (tror jeg det var) som var løs ganske så lenge sÅ absolutt ikke umulig!! Anonymkode: f287d...977 Har nå vært strutsefarm på karmøy tidligere, struts smaker kjempegodt også Anonymkode: 3aadb...f63
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #26 Skrevet 30. juli 2020 Strutsefarm i Fyllingsdal også. Anonymkode: 32f6b...645
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #27 Skrevet 30. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Barnet mitt har sett dinosaur, løve, spøkelse og "en mann" (sistnevnte var inne på boden, når vi var alene hjemme). Er litt yngre enn ts sitt barn, men ser på han og et eldre nabobarn at de er litt til og fra i fantasiverdenen. Og at nabogutten tror at ting som ligner på noe, er det som det ligner på. Anonymkode: f0cab...373 Har du ikke sett filmen Parasitt? Noen ganger ser barn ting de voksne ikke ser. Anonymkode: 71906...bb0
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. juli 2020 #28 Skrevet 30. juli 2020 Jøss, alt man skal lage en sak ut av 🙉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå