Gå til innhold

Flertallet støtter koronatiltakene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter alle retningslinjer, og har etterlevd de 100%.

Herunder har jeg vært to flyturer til grønne land, er ute og spiser med venner 1-2 ganger i uka, og skal i to bryllup i august. 

Jeg støtter en ny nedstengning om man igjen mister kontroll på spredningen, men så langt tyder alt på at de har god kontroll og at gjenåpningen er vellykket. 

Anonymkode: be19c...911

• Liker 5
Skrevet

Flott. Noe annet ville vært katastrofe.

Det er ikke meg og deg det går utover om man skulle bli syk. Det er bestemor og bestefar, og alle i risikogruppene, samt alvorlig syke barn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Støtter alt 100%, og skulle gjerne ha sett avstandsvakter rundt om i samfunnet. Har vært på Norgesferie i år. Handler 1-2 ganger i uka, holder meg inne, men har spist ute et par ganger i sommer. Også vært på universitetsbiblioteket etter at det åpna, men der er det dødt så jeg tenker innafor. 

Anonymkode: d8e04...acf

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg støtter alle retningslinjer, og har etterlevd de 100%.

Herunder har jeg vært to flyturer til grønne land, er ute og spiser med venner 1-2 ganger i uka, og skal i to bryllup i august. 

Jeg støtter en ny nedstengning om man igjen mister kontroll på spredningen, men så langt tyder alt på at de har god kontroll og at gjenåpningen er vellykket. 

Anonymkode: be19c...911

Dette. Jeg støtter i store trekk de fleste av tiltakene, inkludert gradvis gjenåpning av land med faste kriterier. KGs tiltak blir en annen skål. Synes det ser ut som mange her inne tenker på sine egne tiltak når de snakker om å respektere tiltakene. Regjeringens tiltak støtter jeg, selv om det er noen små ulogiskheter som at man kan sitte ved siden av hverandre på bussen, men ikke på kino. Eller at alkohol prioriteres foran idrett. 

Anonymkode: de8cb...2bd

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet

Det er bra. Jeg støtter det også.

AnonymBruker
Skrevet

Folk flest er svake og redde. Om det blir en ny nedstending, så kommer jeg til å ignorere det som er av avstandsregler og individuelle smitteverntiltak. Jeg er lei hele greia nå.

Anonymkode: 28fd9...154

• Opprett ny...