Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fått beskjed om å prøve ut melkeprotein fri mme. Noen anbefalinger om hvilken type og hvor den kan kjøpes 😊? Datteren min er 6 mnd. 

Anonymkode: f0082...e29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selges kun på apotek. Vi fikk bare kjøpe med resept fra legen

Anonymkode: 4d81e...141

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selges kun på apotek. Vi fikk bare kjøpe med resept fra legen

Anonymkode: 4d81e...141

Man skal få kjøpe uten resept også, en da koster det VELDIG mye mer. Vi fikk ikke resept da legen mistenkte melkeallergi hos vår, så vi måtte betale blodpenger.. Hadde han fått påvist allergien hadde vi visstnok fått resept, men så lenge det bare var mistanke om det, og vi bare skulle prøve det en stund, ville ikke legen gi resept.. møkkamannen. 

Anonymkode: eb054...b61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nan har vel en type man får kjøpt uten resept tror jeg, uten at jeg skal si det helt sikkert. De andre typene er veldig dyre uten (blå)resept.. Selges kun på apotek☺️

Anonymkode: b0747...fae

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker nutramigen, men det finnes flere varianter. Fåes kjøpt uten resept på apoteket, men koster litt. Hvis dere i førsteomgsng kun skal prøve det ut, ville jeg tatt vare på kvitteringene. Du kan få pengene refundert fra Helfo senere dersom dere skulle ha behov for det over lengre tid og får vedtak. 

Anonymkode: aef87...a04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får flere forskjellige typer på apoteket  står i hylla blant andre ting til baby. Noen er uten kumelkprotein, soya og laktose, mens andre kun er uten kumelkprotein. Koster fra 200,- til 700,- alt ettersom. Lurt å få det på resept. 

Anonymkode: ac932...b9b

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle mann, sendt mld til legen så får vi se om jeg får det på resept. Håper det for det var dyrt 😂

Anonymkode: f0082...e29

AnonymBruker
Skrevet

Vi har god erfaring med Althera👍

Anonymkode: 938f7...a65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...