Gå til innhold

Rå sex!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt ei ny dame som elsker rå sex, harde støt. Bli tatt oppetter veggen i dusjen og de fleste andre steder. Jeg elsker det, men «problemet» er. Jeg er ikke vandt til det så jeg kommer alt for fort. 
Noen råd å få på veien til større lykke?

Anonymkode: 53549...b40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det mer! 

Anonymkode: a66df...444

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dama mi elsker også røff sex, og jeg har over tid utviklet noe som kalles for death grip. Ikke noe jeg gjorde med vilje
Nå kan jeg bruke veldig lang tid på å komme, og kommer sjeldent når jeg er den aktive, men komme alltid når jeg blir ridd av dama. 
Jeg nyter sexen, og jeg vet at hun nyter at jeg kan holde på så lenge jeg ønsker 9 av 10 ganger. 

Det er kanskje noe du kan teste ut, men anbefaler deg å ikke overdrive. For du kan miste mye av følelsene i kuken. 

Anonymkode: e13f4...733

AnonymBruker
Skrevet

Bruke kondom?

Anonymkode: 134fe...c57

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt ei ny dame som elsker rå sex, harde støt. Bli tatt oppetter veggen i dusjen og de fleste andre steder. Jeg elsker det, men «problemet» er. Jeg er ikke vandt til det så jeg kommer alt for fort. 
Noen råd å få på veien til større lykke?

Artig og bra at du fant ei sånn ei da💘 Prøv runk-stopp teknikker det hjelper litt, eller... bare si fra at du sliter med å komme for fort for at hun er rå og deilig ...hun kan nok sine saker, så jeg tror nok hun hjelper deg bedre enn råd herfra...

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruke kondom?

HÆÆÆÆ!! Hva er det for et forslag??

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

HÆÆÆÆ!! Hva er det for et forslag??

Minsker følelsen i pikken så du kan holde lenger... 🤷🏼‍♀️ Ikke sååå vanskelig å forstå eller hva

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...