AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Baby ligger med armene over hodet og er alltid kald på hendene om morningen. Han er varm på resten av kroppen. Er det andre her med samme problem? Og hvordan har dere løst det? Anonymkode: fc690...e4c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Det er nok sjelden farlig at baby er litt kald på hendene, så lenge baby er varm i nakken, og generelt på kroppen. Hender og føtter er steder kroppen prioriterer sist, til fordel for mage/bryst regionen hvor alle de vitale organene er.men kan det være litt forkaldt på rommet? Eventuelt skru opp varmen, og kle av baby litt, eller bytt til tynnere dyne eller bare et pledd? Eventuelt prøv med noen votter av nor slag på hendene? Men jeg spurte selv helsesøster om dette når min 1.var baby, hun sa at det var helt normalt, og ikke noe farlig. Anonymkode: 7e7e9...52c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Bekymret meg også for dette med min første, men de har rett og slett litt dårlig blodsirkulering. Så lenge de har fin temperatur i nakke, så er de ikke kalde og det er ikke farlig. Anonymkode: 9763f...9d3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 Ok, da er nok ingenting å bekymre seg for. Han er som sagt varm på resten av kroppen. Når han selv begynner å pakke seg inn blir jeg vel bekymret for at han blir for varm og 😂 Anonymkode: fc690...e4c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 Det er helt normalt at babyer er kalde på hender og føtter. Det er derfor man skal kjenne etter i nakken. Anonymkode: 22d3d...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå