AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Hallo Er det vanlig å ikke ha noe murringer i magen når man er gravid? Kjenner kanskje et par stikk her og der, og litt sånn murring i lysken en gang om dsgen, men ellers er det null og niks følelser der. Jeg er i uke 9 og har ikke kjent noe. I mitt første svangerskap hadde jeg masse menslignende smerter, og noen gjorde faktisk vondt. Kan det være at livmoren er ferdig tøyd og herda? Hvorfor kjenner jeg ingenting? (har mange andre symptomer, som kvalme og ømme bryster og sippete..) Anonymkode: b8b96...3c0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo Er det vanlig å ikke ha noe murringer i magen når man er gravid? Kjenner kanskje et par stikk her og der, og litt sånn murring i lysken en gang om dsgen, men ellers er det null og niks følelser der. Jeg er i uke 9 og har ikke kjent noe. I mitt første svangerskap hadde jeg masse menslignende smerter, og noen gjorde faktisk vondt. Kan det være at livmoren er ferdig tøyd og herda? Hvorfor kjenner jeg ingenting? (har mange andre symptomer, som kvalme og ømme bryster og sippete..) Anonymkode: b8b96...3c0 Høres nøyaktig ut som meg. Ingen symptomer eller murringer overhodet, kun noen små stikk av og til. Mindre og mindre av de og egentlig. Uke 9 her og Anonymkode: 50d42...1f8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Helt likt her, og ja, det er nok fordi livmoren har fått kjørt seg før. Første svangerskap hadde jeg masse mensmurringer og ligamentsmerter i hele første trimester. Denne gangen er jeg i uke 11, og har ikke kjent antydning til noen av delene, ikke engang når jeg trener styrke eller løper. Anonymkode: 59014...901
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 Er 19 uker nå, hatt lite murringer til nå i alle fall. Hadde en liten periode med stikkende ubehag i korsryggen rundt uke 8. Litt ligamentsmerter nå og da, men ellers har det gått rolig for seg. Anonymkode: e971b...5ed
IkkeStudentLenger Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 Ikke hatt noen murringer i det hele tatt, uke 32 nå.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #6 Skrevet 31. juli 2020 39 minutter siden, IkkeStudentLenger skrev: Ikke hatt noen murringer i det hele tatt, uke 32 nå. Nesten like langt på vei her, og jeg har heller aldri hatt murringer i graviditeten, selv om jeg til vanlig har mye av det under mensen. Stikk/ligamentsmerter har jeg kun hatt noen få ganger. Kynnere har jeg også bare hatt litt av, og kun den siste tiden. De har ikke vært vonde i det hele tatt, jeg kjenner bare at det strammer. Jeg er egentlig veldig overrasket over hvor mye livmoren kan tøye seg uten at jeg merker noe som helst til det. Den må jo ha tøyd seg noe enormt fram til nå, men det har jeg kjent fint lite til. Jeg har et veldig aktivt barn i magen, og UL alle tester av meg har vært veldig fine, så det ser ikke ut som om noe er galt, i hvert fall. Jeg tror vi som kjenner lite stikk og murringer bare skal slå oss til ro med at vi er heldige. 😊 Anonymkode: 745bd...cee 1
IkkeStudentLenger Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 21 hours ago, AnonymBruker said: Nesten like langt på vei her, og jeg har heller aldri hatt murringer i graviditeten, selv om jeg til vanlig har mye av det under mensen. Stikk/ligamentsmerter har jeg kun hatt noen få ganger. Kynnere har jeg også bare hatt litt av, og kun den siste tiden. De har ikke vært vonde i det hele tatt, jeg kjenner bare at det strammer. Jeg er egentlig veldig overrasket over hvor mye livmoren kan tøye seg uten at jeg merker noe som helst til det. Den må jo ha tøyd seg noe enormt fram til nå, men det har jeg kjent fint lite til. Jeg har et veldig aktivt barn i magen, og UL alle tester av meg har vært veldig fine, så det ser ikke ut som om noe er galt, i hvert fall. Jeg tror vi som kjenner lite stikk og murringer bare skal slå oss til ro med at vi er heldige. 😊 Anonymkode: 745bd...cee Ja, jeg er veldig glad for alle plager jeg slipper 🙂 i god form, og det jeg hadde av ligamentsmerter ga seg i midten av andre trimester, var heller ikke veldig mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå