AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Får så sykt mye kviser som gravid! Føler meg som en drittunge på 18 igjen:( Håret mitt MÅ vaskes hver dag (hadde lett blitt to ganger til dagen om det fikk velge selv). Noen flere som sliter med dette, og har noen gode råd? Er ikke seks uker på vei en gang, så håper ikke dette blir værre de neste månedene.. Anonymkode: d017b...e38
Thea82 Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Jeg synes det ble bedre utover graviditeten, nå er huden fin igjen:) (uke 37). Fortsatte bare med vanlig hudpleie rutiner. Jeg byttet shampo, og synes det hjalp veldig (spurte om råd hos frisøren). 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Jeg sliter med det samme! Ekstremt fet hud og fett hår, flere kviser nå enn jeg hadde i puberteten. Helt forferdelig Jeg er i uke 13, håper på bedring snart! Thea82, hva slags sjampo byttet du til? Anonymkode: 3cf20...696
Thea82 Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med det samme! Ekstremt fet hud og fett hår, flere kviser nå enn jeg hadde i puberteten. Helt forferdelig Jeg er i uke 13, håper på bedring snart! Thea82, hva slags sjampo byttet du til? Anonymkode: 3cf20...696 Det er en helt vanlig frisør shampo. Merket heter Amika. Vasker bare håret to ganger i uka nå, tidligere måtte jeg vaske det hver dag. Så veldig fornøyd:) Bruker tørr shampo mellom hårvaskene. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 Dette har jeg slitt med i alle tre graviditetene mine. Det er ingenting som har fungert slik at jeg har blitt kvitt problemet, men jeg holder det til en viss grad i sjakk med å være nøye med hudpleien og unngå å vaske håret så ofte som jeg ønsker. Anonymkode: 7761d...7ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå