AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Har aldri i mitt liv vært en «sånn forelder» som gleder seg til barnehagestart. Har alltid gledet meg til hver ferie og nytt fri med barna. Nå må jeg innrømme at jeg er luta lei! Jeg er selv lærer og har fri litt lenger, men denne sommeren skal barna tilbake i barnehage og SFO tidligere. Jeg tror det er Coronaen som tok knekken på meg. Flere som føler at årets ferie har vært i tøffeste laget? Anonymkode: 1b538...7fc
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 Ja blir bra å slippe lekende barn i butikkene hele dagen. Anonymkode: eff21...8fd 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 Yep! Ferien har vært fin nok den, noen uker hos foreldrene mine i år som i fjor med bading, krabber og uendelig mange runder med brettspill. Men nå skal det bli godt med hverdag igjen, få snakke med voksne mennesker om ting som ikke omhandler jentungen, få litt ny input og en pause fra 'mammmamammamamma'. Med vårens hjemmeskole (det er helt klart svært fornuftig at jeg ikke er lærer) pluss tildels pjuskete vær i ferien har jeg og jentungen definitivt tråkket oppå hverandre nok for en stund. Anonymkode: 872b1...578 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #5 Skrevet 29. juli 2020 Motsatt her - jeg pleide å glede meg til barnehagen åpnet, men nå skulle jeg ønske det var mer igjen av skoleferien, og sender dem ikke på SFO. Men nå er de så store at det går an å slappe av sammen med dem, ingen som trenger å følges med hele tiden. Ikke krangler de noe særlig heller. Men mulig de blir lei av hverandre i løpet av den tiden som er igjen, sånn at det blir godt å sende dem på skolen likevel. 😛 Anonymkode: f7b88...d4d