Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jordmor skulle informere meg (Etter 29 timer) om at «da blir det dessverre et klipp», og jeg skreik tilbake at «DU KAN KLIPPE AV MEG HODET, JEG DRITER FAEN!!!!» 

mannen syntes det var litt morsomt i etterkant. 

noen andre? 

Anonymkode: 213b4...cde

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ba sykepleieren som stod og tørket mine tårer om å aldri finne på å bli gravid og få barn. 

Anonymkode: a0a1f...ab6

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Med nummer 2 sto jeg og brølte at noen skulle skyte meg. 
Nr 4 kom som en rakett og jordmor holdt igjen hodet for at ungen ikke skulle komme for fort og da brølte jeg « ikke dytt henne inn igjen daaaaaa». 

Anonymkode: b767b...023

• Liker 20
Skrevet

Fødsel nr. 2: 

"@£$^#₩@×(MASSE BANNING), Hvis jeg hadde husket at det var så jæææævlig vond hadde jeg faen meg ALDRI blitt gravid igjen...

Dette ropte jeg mens det sto på som verst. Likevel stoppet det meg ikke, fikk to til etterhvert 👍😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Å, var det over allerede?!"

Anonymkode: da575...8e4

• Liker 3
Skrevet

Jordmor sa :så presser du skikkelig ! Kom igjen! 
jeg brølte : press sjøl da for faen ! Hvis du synes det er så jævla gøy! 

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrek «bare skyt meg! Bare la meg dø!« Når jordmor sa «litt til nå». 

Anonymkode: 499d2...3c3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte nettopp bestevenninnen min som er jordmor om de ikke som regel får gaver, som blomster, vin, eller sjokolade Etc. Hun sa nei. Jeg spurte om det var generelt eller hva. Hun sa de aller færreste fødekvinner gir gaver etter fødsel. Det overrasker meg litt etter å lese her. De hadde fortjent det. 😯

Anonymkode: df1ad...b08

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er nok dessverre ikke det man tenker på med en nyfødt.

Anonymkode: 8dde1...2be

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte nettopp bestevenninnen min som er jordmor om de ikke som regel får gaver, som blomster, vin, eller sjokolade Etc. Hun sa nei. Jeg spurte om det var generelt eller hva. Hun sa de aller færreste fødekvinner gir gaver etter fødsel. Det overrasker meg litt etter å lese her. De hadde fortjent det. 😯

Anonymkode: df1ad...b08

Hadde nok blitt litt voldsomt å få gave/blomst/sjokolade etter hver forløsning. Regner med de Aller  fleste takker for hjelp og støtte og mange sender takkekort med bilde av barnet. Henger masse kort på føden her vi bor. 

• Liker 8
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med nummer 2 sto jeg og brølte at noen skulle skyte meg. 
Nr 4 kom som en rakett og jordmor holdt igjen hodet for at ungen ikke skulle komme for fort og da brølte jeg « ikke dytt henne inn igjen daaaaaa». 

Anonymkode: b767b...023

😂😂😄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kalte den ene legen som sydde meg sammen for en sommervikar😅

Anonymkode: d98e2...025

• Liker 10
Skrevet

Når babyen kom ut og ble lagt på brystet mitt, så gjentok jeg om igjen og om igjen: Jeg skjønner ingenting jeg, jeg skjønner ingenting, jeg skjønner ingenting jeg, jeg skjønner ingenting.. 😄

Barnefar trodde det hadde rabla for meg. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Etter fødselen satt morkaka fast og de måtte gjøre en sykt vond manøver for å få den løs, og gav meg 100% lystgass som bedøvelse noe som gjorde meg ganske rusa. Mannen var helt fortumlet av å ha en nyfødt i armene, rommet fullt i folk (jeg blødde mye så var flere leger og div der) og alt jeg klarte å få til var å stikke fingeren inn i magen min ulike steder og si til mannen «duh! Du!!! Se så tynn jeg er da, hahahah» 😂 Akkurat der og da i lystgassrusen følte jeg meg som verdens slankeste og mest sexy kvinne 😂 Det gikk over sammen med rusen kan du si😅

Endret av boblevann
  • Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

"ikke se på meg! Jeg bæsjer!!" 

(rommet fullt av folk, da de klargjorde meg for haste KS. Jeg hadde plutselig styrtfødsel og ungen kom ut idet jeg ropte det) 

Anonymkode: 6b688...945

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jordmor "vil du ha epidural?" 

Meg, dritsliten: "fjerner det den ekle følelsen jeg har i rompa?" (pressfølelsen) 

Jordmor: "nei, bare smertene" 

Meg igjen: "det gjør jo ikke vondt! Det er bare ekkelt!" det gjorde forresten ganske vondt. 

Baby kom ut "æææ hva skjedde nå😨

Anonymkode: ca5dd...09f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, boblevann skrev:

Etter fødselen satt morkaka fast og de måtte gjøre en sykt vond manøver for å få den løs, og gav meg 100% lystgass som bedøvelse noe som gjorde meg ganske rusa. Mannen var helt fortumlet av å ha en nyfødt i armene, rommet fullt i folk (jeg blødde mye så var flere leger og div der) og alt jeg klarte å få til var å stikke fingeren inn i magen min ulike steder og si til mannen «duh! Du!!! Se så tynn jeg er da, hahahah» 😂 Akkurat der og da i lystgassrusen følte jeg meg som verdens slankeste og sexyeste kvinne 😂 Det gikk over sammen med rusen kan du si😅

Åå haha trodde jeg var flat sjøl og jordmoren bare "bare vent til du reiser seg du 😂". 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åå haha trodde jeg var flat sjøl og jordmoren bare "bare vent til du reiser seg du 😂". 

Hahah 😅😅 Jeg var heldig da, magen trakk seg veldig raskt tilbake + jeg var sengeliggende 3-4 dager etter fødselen, så da jeg endelig kom meg opp var den faktisk ganske flat 😁

Anonymkode: 30e08...c31

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hahah 😅😅 Jeg var heldig da, magen trakk seg veldig raskt tilbake + jeg var sengeliggende 3-4 dager etter fødselen, så da jeg endelig kom meg opp var den faktisk ganske flat 😁

Anonymkode: 30e08...c31

Meg her. Borti ab ved et uhell.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ganske rusa på lystgass, og fikk ikke med meg at samboeren min gikk ut av rommet for å finne seg en kaffe. Da han kom inn igjen ble jeg forvirra og skjønte ikke hvorfor det skulle komme en helt ukjent mann inn på rommet. 
«hvem faen er du? Du skal ikke være her nå» ropte jeg til samboeren min. Han så litt rart på meg, og sa klart i fra hvem han var før han fortsatte 🙈 jeg husker det knapt selv, men samboeren min ler litt av det i dag. 
Neste fødsel blir uten lystgass, for den var helt grusom, rett og slett 😅

Anonymkode: d9424...3f1

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...