Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har/har hatt svangerskapsdiabetes, hvor ligger dere på symfysemål? Er magen unormalt stor eller vanlig? Har dere fått noen estimert fødselsvekt? Evt. hvor stor var babyen når den ble født? :)

Anonymkode: abf0e...f02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lå rett under snittet frem til 4 uker før fødsel, da hoppet jeg opp en linje over snittet. Mest sannsynlig på grunn av vann i kroppem

Fikk vektestimering på -23%, mini kom ut rundt 2.8 kg. Hadde ikke fødselen startet av seg selv ville jeg blitt satt i gang på termin på grunn av lav vekt og mistanke om dårlig fungerende morkake. 

Kostregulert hele veien

Anonymkode: 35380...3f6

AnonymBruker
Skrevet

Med nr. 1 lå symfysemålet på streken. Vekstestimering fra uke 32, -3%. To uker senere -13%, fødte i uke 35 pga alvorlig preeklampsi. Baby var 2 kg.

Med nr. 2 symfysemål i den øverste delen av det skraverte feltet. (Tette svangerskap). Utvidede ultralyder fra uke 24 (pga komplikasjonene i forrige svangerskap) +6% frem til igangsatt fødsel i uke 38. Baby var 3,5 kg.

Min vektoppgang var for øvrig lik i begge svangerskap - opp 7 kg i uke 35, men magen mye større med nr. 2.

Anonymkode: 3d387...5ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...