Silva Pluvialis Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 "Amanda Sparrow Large - piratspøkelse Den irske Jack Sparrow-etterligneren Amanda Sparrow Large (46) giftet seg med det 300 år gamle spøkelset til en haitisk pirat. Men for at det skulle være lovlig dro hun ut i internasjonale farvann, der hun og piraten Jack ble viet av en sjamanprest. Amanda sa at hun hadde funnet sin sjelevenn i piraten fra 1700-tallet, men senere meddelte hun at paret hadde gått hver til sitt og advarte folk om å være «veldig forsiktige når man vasser i åndelighet»." https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/livet/2019/07/28/195596456/her-er-de-rareste-tingene-folk-har-giftet-seg-med Atte hva? 2
Isambard Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 Benestad har også offisielt mistet vettet når hen kaller dette for "mangfold". Kan ikke noen bare si at det er sykt og unormalt å gifte seg med en lysekrone. 9
Silva Pluvialis Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2020 1 minutt siden, Isambard skrev: Benestad har også offisielt mistet vettet når hen kaller dette for "mangfold". Kan ikke noen bare si at det er sykt og unormalt å gifte seg med en lysekrone. Én ting er å tenne på eller være tiltrukket til en gjenstand, men å gifte seg med én? Det er jo det som er skrudd. Er det i det hele tatt lov å gifte seg med en gjenstand i kirken f.eks.? 2
Silva Pluvialis Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2020 3 minutter siden, Isambard skrev: Benestad har også offisielt mistet vettet når hen kaller dette for "mangfold". Kan ikke noen bare si at det er sykt og unormalt å gifte seg med en lysekrone. Jeg tenker også at man ikke kan være helt i vater om man faktisk gifter seg med et spøkelse... Det må jo ha klikket for henne på en eller annen måte. 3
Notisblokk Skrevet 29. juli 2020 #5 Skrevet 29. juli 2020 1 minutt siden, Uatskillelig skrev: Jeg tenker også at man ikke kan være helt i vater om man faktisk gifter seg med et spøkelse... Det må jo ha klikket for henne på en eller annen måte. Spøkelse er vel bedre enn en død gjenstand? 😂 👻
Silva Pluvialis Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2020 Akkurat nå, Notisblokk skrev: Spøkelse er vel bedre enn en død gjenstand? 😂 👻 Sjekk ut denne da: "Sunniva (20) har et forhold utenom det vanlig, hun har nemlig sex med et tre. Sunniva forteller at treet som heter «Jarle» og hun er i et seksuelt forhold. Til sommeren vil hun gifte seg. Jeg og «Jarle» har sex minst en gang for dagen, noen ganger flere ganger. Jarle har en grein som stikker ut, det er penisen hans og vi bruker alltid kondom for at jeg ikke skal bli gravid." https://toppmag.com/index.php/2019/02/28/sunniva-20-fra-oslo-har-sex-med-et-tre-na-skal-de-gifte-seg/ Om hun virkelig tenker at hun kan bli gravid av å ha sex med et tre, ja, da er hun ikke frisk i alle fall. 7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. juli 2020 #7 Skrevet 29. juli 2020 Tenker de har en psykisklidelse.
AnonymBruker 42 Skrevet 29. juli 2020 #8 Skrevet 29. juli 2020 Kjempe koselig (evt. das ist gut)! ******** need love too, you know!? Spoiler 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #9 Skrevet 29. juli 2020 14 minutter siden, Isambard skrev: Benestad har også offisielt mistet vettet når hen kaller dette for "mangfold". Kan ikke noen bare si at det er sykt og unormalt å gifte seg med en lysekrone. Haha, godt sagt😂 Anonymkode: e5e49...c45
Silva Pluvialis Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #10 Skrevet 29. juli 2020 Akkurat nå, Beeblebrox skrev: Kjempe koselig (evt. das ist gut)! ******** need love too, you know!? Vis skjult innhold Kjempekoselig? Er det koselig at folk gifter seg med "spøkelser" og oppriktig tror at de kan bli gravide av å ha sex med et tre? For min del høres det ut som om de er i psykose. 2
AnonymBruker 42 Skrevet 29. juli 2020 #12 Skrevet 29. juli 2020 Akkurat nå, Uatskillelig skrev: Kjempekoselig? Er det koselig at folk gifter seg med "spøkelser" og oppriktig tror at de kan bli gravide av å ha sex med et tre? For min del høres det ut som om de er i psykose. Klart det! Synes det er koseligere noen finner lykken med ett spøkelse, enn at de skulle føle seg enslige resten av livet. feks. Det at noen gifter seg betyr jo ikke at de antar de kan bli gravide heller... JAvisst er det super-spezz, men så lenge det ikke skader noen, så får folk bare like hva de liker, tenker jeg...
Silva Pluvialis Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #13 Skrevet 29. juli 2020 Akkurat nå, Beeblebrox skrev: Klart det! Synes det er koseligere noen finner lykken med ett spøkelse, enn at de skulle føle seg enslige resten av livet. feks. Det at noen gifter seg betyr jo ikke at de antar de kan bli gravide heller... JAvisst er det super-spezz, men så lenge det ikke skader noen, så får folk bare like hva de liker, tenker jeg... Hvis du så linken jeg la til litt lenger oppe så var det ei jente som sa hun hadde sex med et tre med kondom for å ikke bli gravid. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 29. juli 2020 #14 Skrevet 29. juli 2020 Akkurat nå, Uatskillelig skrev: Hvis du så linken jeg la til litt lenger oppe så var det ei jente som sa hun hadde sex med et tre med kondom for å ikke bli gravid. Leste ikke gjennom, men det er jo supert dama tar ansvar om hun ikke vil bli gravid 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #15 Skrevet 29. juli 2020 Jeg synes det er sprøtt nok at mennesker kan gifte seg med mennesker. Avskaff hele loven for alle. Anonymkode: 8f8c8...1ef 1
Silva Pluvialis Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #16 Skrevet 29. juli 2020 Akkurat nå, Beeblebrox skrev: Leste ikke gjennom, men det er jo supert dama tar ansvar om hun ikke vil bli gravid Man har jo ikke kontakt med virkeligheten om man virkelig tror at man kan bli gravid med et tre? Jeg er enig i at folk må få gjøre det de vil så lenge de ikke skader noen, men dette er jo sykt - dvs., noe er alvorlig galt og personen trenger hjelp med vrangforestillingene. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 29. juli 2020 #17 Skrevet 29. juli 2020 3 minutter siden, Uatskillelig skrev: Man har jo ikke kontakt med virkeligheten om man virkelig tror at man kan bli gravid med et tre? Jeg er enig i at folk må få gjøre det de vil så lenge de ikke skader noen, men dette er jo sykt - dvs., noe er alvorlig galt og personen trenger hjelp med vrangforestillingene. Nei, det er jo helt ekstremt virkelighetsfjernt, men hva slags hjelp kan man tilby dem liksom? Skal man tvanginnlegge dama som som feks. elsker en 747? Medisinere henne med veldig tunge drÅger liksom (om de finnes) Hun skader ingen, og jeg vedder på at hun ikke vil ha hjelp... Bare sånn at det var sagt, så var innleggene mine mest på fleip, men på en annen måte så tror jeg ikke sånne "issues" nødvendigvis har noen super enkel eller "rett" løsning... (iaf. enda) 1
Silva Pluvialis Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #18 Skrevet 29. juli 2020 Akkurat nå, Beeblebrox skrev: Nei, det er jo helt ekstremt virkelighetsfjernt, men hva slags hjelp kan man tilby dem liksom? Skal man tvanginnlegge dama som som feks. elsker en 747? Medisinere henne med veldig tunge drÅger liksom (om de finnes) Hun skader ingen, og jeg vedder på at hun ikke vil ha hjelp... Bare sånn at det var sagt, så var innleggene mine mest på fleip, men på en annen måte så tror jeg ikke sånne "issues" nødvendigvis har noen super enkel eller "rett" løsning... (iaf. enda) Nei, det var det da. Hadde vært ekstremt interessant å være flue på veggen i rommet til psykologen.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #19 Skrevet 29. juli 2020 30 minutter siden, Uatskillelig skrev: Sjekk ut denne da: "Sunniva (20) har et forhold utenom det vanlig, hun har nemlig sex med et tre. Sunniva forteller at treet som heter «Jarle» og hun er i et seksuelt forhold. Til sommeren vil hun gifte seg. Jeg og «Jarle» har sex minst en gang for dagen, noen ganger flere ganger. Jarle har en grein som stikker ut, det er penisen hans og vi bruker alltid kondom for at jeg ikke skal bli gravid." https://toppmag.com/index.php/2019/02/28/sunniva-20-fra-oslo-har-sex-med-et-tre-na-skal-de-gifte-seg/ Om hun virkelig tenker at hun kan bli gravid av å ha sex med et tre, ja, da er hun ikke frisk i alle fall. Det hadde vært så gøy å finne det treet og sage av "penisen" 😂 Anonymkode: a9648...712 2
Silva Pluvialis Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #20 Skrevet 29. juli 2020 28 minutter siden, Catalina Culès skrev: Tenker de har en psykisklidelse. Det er jo helt åpenbart. Mye av det er jo vrangforestillinger som kan minne om tilstander av schizofreni. Man bør jo egentlig ikke gjøre narr av det med tanke på hvor alvorlig syke de er, men det blir så absurd at det er vanskelig å ta det seriøst. Jeg har hørt mye og er aksepterende overfor det meste (så lenge det ikke skader noen), men jeg vil absolutt si at det kan skade de det gjelder at dette blir lagt ut for offentligheten. De burde ha vært beskyttet mot seg selv, ikke lagt ut til spott og spe når de åpenbart lider av alvorlige vrangforestillinger. Det er jo egentlig utnytting av mennesker... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå