AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Andre enn meg som noen ganger blir lei seg av å åpne snapper fra venner? Særlig fra sosiale sammenkomster som du ikke ble invitert på, der venninner er sammen og har det gøy. Jeg kan gjerne se snapper av solnedganger, fra familieferier og hunden og hesten. Men kjenner det stikker litt når du får snapper fra fester og selv sitter hjemme og er ensom.😥 Anonymkode: 729c3...875 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Andre enn meg som noen ganger blir lei seg av å åpne snapper fra venner? Særlig fra sosiale sammenkomster som du ikke ble invitert på, der venninner er sammen og har det gøy. Jeg kan gjerne se snapper av solnedganger, fra familieferier og hunden og hesten. Men kjenner det stikker litt når du får snapper fra fester og selv sitter hjemme og er ensom.😥 Anonymkode: 729c3...875 Jeg blir lei meg fordi jeg er kronisk syk og er utenfor alt som er sosialt og gøyt. Anonymkode: ded48...13c 2
Nesly Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir lei meg fordi jeg er kronisk syk og er utenfor alt som er sosialt og gøyt. Anonymkode: ded48...13c Klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå